ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در حال آماده سازی رقیبی جدی برای آی مک های اپل است [شایعه]

وقتی از کامپیوترهای All-in-One سخن به میان می آید بسیاری به یاد آی مک های اپل می افتند و چه بخواهیم و چه نخواهیم این خانواده از محصولات برند ساکن کوپرتینو به خاطر طراحی زیبا و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

وقتی از کامپیوترهای All-in-One سخن به میان می آید بسیاری به یاد آی مک های اپل می افتند و چه بخواهیم و چه نخواهیم این خانواده از محصولات برند ساکن کوپرتینو به خاطر طراحی زیبا و کارایی بالای شان به سمبل دسته بندی مذکور از پی سی ها بدل شده اند، هر چند که شنیده های تازه حکایت از آن دارند که به زودی قرار است مایکروسافت در این وضعیت تغییراتی جدی را به وجود آورد.

در همین راستا، وبسایت «Patently Apple» به نقل از منابع صنعتی که سایت DigiTimes با آنها در ارتباط است گزارش کرده که اهالی ردموند ضمن همکاری با تامین کنندگان سرشناس قطعات بنا دارند یک رایانه ی All-in-One تحت برند سرفس توسعه داده، از آن در سه ماهه سوم ۲۰۱۶ رونمایی به عمل آورده و اندکی بعد نیز عرضه اش به بازار را آغاز کنند.

ظاهراً کامپیوتر مورد بحث جایگزینی خواهد بود برای نسل دوم سرفس بوک های مایکروسافت که بر اساس شایعات ارائه شان به بازار به خاطر تغییر در زمانبندی تولید چیپ های کیبی لیک اینتل تا نیمه دوم ۲۰۱۷ به تعویق افتاده است. به زبان ساده تر می بایست بگوییم، غول نرم افزاری ساکن ردموند خواسته تا بدین شیوه خلا ی که در خط تولید سخت افزاری اش وجود دارد را پوشش دهد.

کارشناسان می گویند عرضه ی محصولی که در بالا از آن سخن گفتیم می تواند تاثیراتی شگرف را بر بازار کامپیوترهای شخصی داشته باشد که این روزها از رکودی مضاعف رنج می برد. در پایان نیز بد نیست خاطر نشان سازیم در زمینه ی سیستم های AIO لنوو و اپل نسبت به سایر نام های فعال پیشتاز هستند و حال باید دید در صورت صحت پیدا کردن چنین اتفاقی واکنش دیگر بزرگان بازی نسبت به آن چه خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    ? AiO هیبریدی با مایکروسافت اینک و قلم و قابلیت تاچ محشر می‌شه، بهترین و قدرتمندترین گجت برای طراحا، کسایی که نرم‌افزار های فوتوشاپ و.. کار می کنند، یک میز کار تمام عیار و البته یک رقیب جدی برای AiO های مخصوص طراحی وکوم، اگر قابلیت ارتقا داشته باشه واقعا عالی می‌شه :microsoft:

  • Ghost
    Ghost | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    بهتره اول یه فکری به حال پایداری ویندوزش بکنه اونوقت دنبال رقییب برای آیمک باشه

    • Rivekan
      Rivekan | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

      اب خنک اون سمت موجوده ? ?

    • hhh
      hhh | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

      عزیز تمام صنعتو گیمو برنامه نویسیو الگوریتما...همه و همه از ویندوز قدرت میگیرن کاکو..

مطالب پیشنهادی