ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Artecture؛ اپلیکیشن بی نظیر سامسونگ برای علاقه مندان به نقاشی

نقاشی هنری است که همه ما از آن لذت می بریم؛ فرقی هم نمی کند که خودمان قادر به خلق شاهکارهای هنری باشیم یا اینکه مهارت مان در حد همان «چشم چشم دو ابروی» زمان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

نقاشی هنری است که همه ما از آن لذت می بریم؛ فرقی هم نمی کند که خودمان قادر به خلق شاهکارهای هنری باشیم یا اینکه مهارت مان در حد همان «چشم چشم دو ابروی» زمان کودکی باقی مانده باشد! در هر حدی از تسلط که باشیم، لذت قلم به دست گرفتن و ترسیم تصویری که در ذهن آفریده ایم، لذتی وصف نشدنی است که هیچ چیز دیگری در این دنیا نمی تواند جایش را بگیرد.

اگر دستی بر قلم دارید، احتمالا نام اپلیکیشن های برتر نقاشی و طراحی در موبایل و تبلت به گوشتان خورده؛ نمونه هایی همچون SketchBook اتودسک و ArtFlow که بستری مجازی برای خلق حرفه ای ترین نقاشی های دیجیتالی هستند. اما شاید متعجب شوید اگر بدانید که یکی از بهترین و پرامکانات ترین اپلیکیشن های این حوزه را کمپانی مشهور سامسونگ طراحی کرده است.

Artecture اپلیکیشن ویژه نقاشی و طراحی کمپانی مشهور کره ای است که با امکانات بی نظیر و قیمت رایگانش عاشقان هنر را شیفته خود می کند.

Artecture 1

فارغ از قیمت کاملا رایگان (که از نظر ما بزرگترین مزیت اپلیکیشن به شمار می آید)، امکانات بی نظیر Artecture آن را به ابزاری بسیار ایده آل برای نقاشی و طراحی تبدیل کرده اند.

از بین تمام امکانات متنوع اپلیکیشن، بدون شک سیستم طراحی چند لایه ای را باید گل سر سبد قابلیت های Artecture بدانیم. سیستم مذکور امکانی فراهم کرده تا بتوانید مثلا طرح اولیه نقاشی تان را در یک لایه به صورت سیاه و سفید اسکچ بزنید و بعدا با اضافه کردن لایه های بیشتر روی رنگ آمیزی آن کار کنید. خوشبختانه مثل فتوشاپ می توانید روی لایه ها قفل بگذارید، از شفافیت شان بکاهید یا اینکه آنها را با هم ممزوج کنید.

از سیستم لایه ای که بگذریم، تقریبا هر چیزی که برای کشیدن یک نقاشی دیجیتال لازم دارید در Artecture مهیاست؛ از انواع ابزار رسم مثل قلم مو و مداد با ضخامت های مختلف بگیرید تا ابزار مخصوص ایجاد اشکال هندسی و اشکال متقارن و سطل رنگ و قطره چکان.

Artecture 2

به غیر از میان بر شناور دایره ای شکل Artecture که برای دسترسی سریع به ابزار فوق العاده کاربردیست، پالت رنگی هم یکی از بهترین ابزاریست که در این اپلیکیشن می بینید. در Artecture حتی می توانید بک گراند نقاشی را خودتان به دلخواه برگزینید و برای این کار گزینه هایی مثل تصاویر گالری، صفحه های رنگی یا صرفا یک صفحه سفید ساده در اختیار خواهید داشت.

Artecture از چند لمس به طور همزمان پشتیبانی می کند، و حالتی به نام Pen-Only هم دارد تا اگر از قلم برای نقاشی در آن استفاده می کنید برخورد کف دست به نمایشگر موبایل مزاحم کارتان نشود. خروجی های اپلیکیشن را هم می توانید در سه فرمت JPEG، PNG و BMP تحویل بگیرید، بدون آنکه از کیفیت اصلی آنها کاسته شود.

و در نهایت برای اشتراک گذاری اثری که خلق کرده اید، به غیر از روش های مرسوم اشتراک گذارید می توانید از تبادل مستقیم با وای فای برای نقاشی های حجیم هم بهره ببرید. Artecture سامسونگ به طور انحصاری برای گجت های اندرویدی منتشر شده و بدون شک از آن دست اپلیکیشن هایی است که کاربران پلتفرم های دیگر به داشتنش حسادت می کنند.

اگر می خواهید بیشترین لذت را از نقاشی در صفحه های لمسی ببرید، شک نکنید که Artecture همان چیزیست که به آن احتیاج دارید.

Artecture Draw, Sketch, Paint

Artecture Draw, Sketch, Paint

سازنده: .Samsung Electronics Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی