ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Rodeo Stampede؛ مدیریت باغ وحش

The Lost Path ،Light House و هم اکنون Rodeo Stampede؛ اگر به چند روز گذشته نگاهی بیاندازیم، میبینیم با وجود این که چند عنوان با مکانیزم های ساده گیم پلی معرفی کرده ایم اما این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

The Lost Path ،Light House و هم اکنون Rodeo Stampede؛ اگر به چند روز گذشته نگاهی بیاندازیم، میبینیم با وجود این که چند عنوان با مکانیزم های ساده گیم پلی معرفی کرده ایم اما این سادگی هنوز نتوانسته دل ما را بزند. طبیعی هم است، شاید تمامی آن ها عاری از هرگونه پیچیدگی باشند ولی به واسطه تجربه متفاوتی که می دهند همچنان جذابیت دارند. عنوان جدید سازندگان Crossy Road یکی دیگر از همین بازی هاست.

استودیو معروف Yodo1 Games توانسته با ترکیب درست مکانیزم های گوناگون، یکی از سرگرم کننده ترین عناوین چند وقت اخیر را منتشر کند. تنها ما نیستیم که از Rodeo Stampede تعریف می کنیم. چون بازی در مدت بسیار کوتاهی با استقبال بی نظیر کاربرها مواجه شده است. اگر دوست دارید علت این همه تعریف را بدانید، پس با معرفی Rodeo Stampede همراه باشید.

rodeo_stampede

مکانیزم های گیم پلی Rodeo Stampede را می توانیم به دو بخش تقسیم کنیم. در قسمت ابتدایی که بی شباهت به عناوین رانر نیست، شخصیت اصلی داستان باید با پرش روی حیوانات آن ها را رام کند. چون توضیح این بخش بازی کمی مشکل به نظر می رسد، اجازه دهید مسئله را بیشتر باز کنیم. در همان ابتدا بازی، سوار بر حیوانی هستید که مسیری را طی می کند.

در این راه حیوانات دیگری هم وجود داشته و می توانید همانند یک گاوچران با گرفتن آن ها، ادامه مسیر را با حیوانی که انتخاب کرده اید بروید. البته سوال اینجاست این کار چه سودی دارید. اولین فایده اش را که بالاتر گفتیم، می توانید این موجودات را اهلی کرده و در بخش دوم مکانیزم های گیم پلی که در ادامه توضیح می دهیم استفاده کنید.

mobile game
حیوانات جدید با کلمه قرمز رنگ New [تصویر سمت چپ] مشخص شده اند. برای رام کردن آن ها باید بتوانید تا زمانی که نوار صورتی رنگ قلب [تصویر سمت راست] کامل نشده، او را کنترل کنید.
اما دومین سود این کار به عصبانیت حیوانات باز می گردد. اگر مدت طولانی سوار این موجودات شوید آن ها رم کرده و کنترل شان بسیار سخت تر می شود. نکته جالب توجه اینجاست چگونگی عصبانی شدن هر حیوان متفاوت بوده و هر کدام یک عکس العمل نشان می دهند.

با وجود این که همین یک بخش برای داشتن تجربه ای سرگرم کننده از Rodeo Stampede کافی است ولی استودیو سازنده پا را فراتر گذاشته و یک قسمت جذاب دیگر هم چاشنی بازی کرده است. با یافتن هر حیوان جدید و اهلی کردن آن ها می توانید این موجودات را به باغ وحشی که دارید اضافه کنید. جدای از انجام ماموریت ها، اصلی ترین منبع درآمد شما همین مکانی است که مردم از آن دیدن می کنند.

Rodeo-Stampede

با ارتقا قفس هر حیوان یا پیدا کردن گونه های جدید هم پولی که به دست می آورید بیشتر می شود. از دیدگاه گرافیکی که تصاویر گویای همه چیز هستند، با عنوانی به سبک و سیاق Crossy Road طرف بوده و تمام آبجکت های موجود در بازی به شکل مکعب ساخته شده اند. شاید اگر شمایل محیط ها چیزی غیر از این بودند، میزان جذابیت این عنوان به طرز چشمگیری کاهش می یافت.

برای سخن پایانی باید بگوییم تصور کنید بی حوصله اید و در موبایل خود به دنبال عنوانی می گردید که بدون هیچ گونه پیچیدگی سرگرم تان کند. در این لحظه اگر Rodeo Stampede را داشته باشید، بدون شک تنها انتخاب شما همین بازی خواهد بود.

Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari

Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari

سازنده: Yodo1 Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 110 / 63 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • abbas_nikzad
    abbas_nikzad | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    عالیست مخصوصا گرافیک مکعبی که در این بازی به کار گرفته شده است میتواند سبک و سیاق جدیدی در طراحی بازی ها باشد که در عین سادگی زیبایی را انتقال میدهد

  • M.T
    M.T | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    خیلی قشنگه

  • SHAKIB
    SHAKIB | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    درود

    یک هفته هست این بازی رو نصب کردم بسیار جالب و سرگرم کننده هست مخصوصا فضای جالبی داره ...

مطالب پیشنهادی