ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Rolling Sky؛ شکستن مرزها

گزیده کاری را می توان یکی از رازهای موفقیت بعضی شرکت های حاضر در صنعت گیمینگ دانست. این کمپانی ها جای این که چندین عنوان را در بازه زمانی کوتاه منتشر کنند، تصمیم می گیرند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

گزیده کاری را می توان یکی از رازهای موفقیت بعضی شرکت های حاضر در صنعت گیمینگ دانست. این کمپانی ها جای این که چندین عنوان را در بازه زمانی کوتاه منتشر کنند، تصمیم می گیرند تمام وقت خود را به یک بازی اختصاص دهند. طبیعتا رسیدن به موفقیت هم در این مسیر محتمل تر است. Clean Master Games یکی از همین کمپانی هاست.

این شرکت که با برنامه Clean Master توانسته بود به جارو برقی اسمارت فون ها تبدیل شده و به واسطه Piano Tiles آرامشی از جنس سرگرمی به بازیکن ها هدیه دهد، اکنون با Rolling Sky بازگشته تا مرزهای میان عکس العمل و سرعت را بشکند. اگر دوست دارید بدانید ذهن و بدن شما تا چه میزان با یکدیگر هماهنگ بوده و چگونه به اتفاقات واکنش نشان می دهند، پس معرفی امروز را از دست ندهید.

Rolling Sky-mobile

همانند Piano Tiles، در Rolling Sky هم سرعت عکس العمل حرف اول را در پیروزی یا شکستن رکورد می زند. مکانیزم های گیم پلی بازی به عناوین سبک رانر شباهت زیادی دارد. Rolling Sky از هفت مرحله گوناگون تشکیل شده. در هر مرحله بازیکن باید با کنترل شیئی دایره ای شکل، آن را به خط پایان برساند. برای این کار کافی است تا در قسمت پایینی صفحه لمسی، دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید.

اینجاست که گوی به مسیری که می خواهید می رود. Rolling Sky برپایه فرمول «یادگیری آسان، پیشروی سخت» بنا شده. اصلا چرا این قدر قضیه را پیچیده می کنیم، به یاد دارید نواختن نت ها در Piano Tiles پس از مدتی چالش برانگیز تر می شد، عنوان جدید شرکت خوش ذوق Clean Master هم از این قاعده پیروی کرده.

mobile game

جدای از سادگی، المانی که در موفقیت Rolling Sky نقش بسیار مهمی را ایفا نموده به طراحی استثنایی مراحل اختصاص دارد. هر تفکری که از عناوین مشابه دارید را به دور بریزید. چون Rolling Sky روی دیگر این سبک را به شما نشان می دهد. اگر زمان رسیدن به پایان هر مرحله را نود ثانیه تخمین بزنیم، در این زمان با هر چالشی مواجه می شوید. به بیان ساده تر، گستردگی موجود میان موانع واقعا قابل تحسین است.

این موضوع به کنار، در هر مرحله هم محیط ها معمولا تغییر می کنند. بنابراین امکان هر اتفاقی را در طول بازی داشته باشید. البته چون بالاتر گفتیم هر مرحله نود ثانیه طول می کشد تصور نکنید در همان روز اول می توانید نسخه Rolling Sky را بپیچید. از این رویا پردازی ها خبری نیست چون مرحله ها با پیشروی بیشتر بسیار سخت تر می شوند. طبیعتا استودیو سازنده مجبور بوده تا خلاء تعداد نه چندان زیاد مراحل را با چالش هایی که ارائه می دهد، پر بکند.

Clean Master Games - Rolling Sky

از دیدگاه گرافیکی با اثر چشم گیری مواجه نیستیم. Clean Master این بار هم سعی کرده عنوانی ساده در زمینه تکنیکی بسازد تا بازیکن ها بیشتر بتوانند با عنوان خوش ساخت جدید آن ها ارتباط برقرار کنند. دو المان در زیبایی بیشتر این بخش بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند. یکی از آن ها را که بالاتر گفتیم؛ تغییر ناگهانی محیط موجب می شود تا مخاطب خسته نشده و ثانیه های بیشتری از وقت خود را صرف Rolling Sky کند.

دومین المان رنگ بندی زیبای محیط ها در کنار گستردگی بالای آن ها است. شاید تنها هفت مرحله در بازی وجود داشته باشد اما هر کدام دارای المان های بصری خود هستند. اگر به این موضوع چالش های اختصاصی هر مرحله را هم اضافه کنیم، می توانیم از تعداد کم آن ها چشم پوشی کنیم.

Clean Master Games

موسیقی فوق العاده است. پس از مدت ها سرانجام یک عنوان با این سبک و سیاق توانست انتظارات ما را در بخش شنیداری برآورده کند. از سازنده Piano Tiles کمتر از این ها انتظار نمی رفت. اگر معرفی های قبلی را خوانده باشید، حتما می دانید در بعضی از آن ها از کمبود ترک های استفاده شده گله کرده ایم. کلین مسترز برای هر مرحله موسیقی متفاوتی قرار داده که هر کدام حال و هوایی متناسب با محیط خود دارند.

برای سخن پایانی باید بگوییم کلین مسترز بار دیگر نشان داد که در زمینه بازی های موبایل تبحر زیادی داشته و رگ خواب بازیکن ها در دستانش است. شک نکنید Rolling Sky یکی از بهترین عناوین اسمارت فون ها در سال جاری بوده و به راحتی سرگرم تان می کند.

Rolling Sky

Rolling Sky

سازنده: Clean Master Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 79.6 / 28.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ahadm 8888
    ahadm 8888 | ۲۰ تیر ۱۳۹۵

    خيلي خيلي سخته ..من مرحله 1 و 2 رو رد كردم ...مرحله 3 و به بعد رو عمرا بشه رد كرد ..مگه اين كه گيم خور واقعي باشه طرف ..پاكش كردم ?

  • بنجامین. م
    بنجامین. م | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

    میشه یکی به من بگه چرا اینقدر تفاوت حجم هست؟!؟!

    • abbas_nikzad
      abbas_nikzad | ۲۰ تیر ۱۳۹۵

      عزیز اگه تو گوگل پلی به حجم برنامه نگاه کنید نوشته شده که مطابق با دستگاه شماست . دستگاه شما با دستگاه دیگه فرق میکنه

      Size
      Varies with device

مطالب پیشنهادی