ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده جدید از فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید فبلت گلکسی نوت 7 که سامسونگ چندی پیش رسما نام آن را تایید کرد در تاریخ 12 مردادماه رونمایی می شود و در حالی که هنوز زمان زیادی از انتشار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید فبلت گلکسی نوت 7 که سامسونگ چندی پیش رسما نام آن را تایید کرد در تاریخ 12 مردادماه رونمایی می شود و در حالی که هنوز زمان زیادی از انتشار آن خبر نگذشته، تصاویر تازه ای از این دستگاه به فضای مجازی راه یافته است.

عکسی که می بینید واضح ترین تصویر منتشر شده از این موبایل تا به امروز است که رندرهای منتسب و پیشتر لو رفته از آن را تایید می کند و فرق آن با تصاویر زنده روز قبل این است که نوت 7 را با نمایشگر روشن و در حالی که جدیدترین تجربه کاربری (Note UX) از رابط کاربری تاچ ویز برای نوت را به همراه دارد به تصویر می کشد.

در این عکس مجددا می توان ترکیب منافذ حسگر/ دوربین را در گوشه بالایی سمت راست دستگاه مشاهده کرد و این ترکیب آنطور که گفته شده، سنسور عنبیه چشم نوت 7 را می سازند که برای احراز هویت کاربر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همانطور که می بینید لوگوی سامسونگ در بالای نمایشگر دستگاه خودنمایی میکند. حال اگر مقایسه ای ساده میان این عکس و تصاویر لو رفته قبلی از نمونه اولیه آن انجام دهید تایید می کنید که این فبلت بیشترین قرابت را به نسخه نهایی و تولیدی از نوت 7 دارد که تا به امروز دیده ایم.

در مورد سایر خصوصیات و مشخصات دستگاه هم باید به فهرستی اشاره نماییم که اخیرا در سایت واردات و صادرات هندی به نام Zauba منتشر شده و براساس آن پنل پشتی نوت 7 از جنس شیشه و در برابر آب مقاوم است که این نشان می دهد فبلت مورد بحث احتمالا مانند موبایل های گلکسی اس 7 و اس 7 اج گواهی IP68 را خواهد داشت. البته وجود چنین مشخصه ای در محصولات سامسونگ چندان هم تازگی ندارد و قطعا شگفتی ساز نخواهد بود با این همه، خوب است که شواهد و مدارکی در تایید آن به دست آمده است.

note-7-waterproof-rear

نمایشگر این فبلت هم همانطور که احتمالا می دانید دو لبه خمیده خواهد بود و ظاهرا سامسونگ نوت 7 را تنها در قالب یک مدل «اج» ارائه می دهد و دیگر خبری از نسخه فلت برای آن نخواهد بود.

اما این خبر نباید باعث ناامیدی علاقمندان به مدل تخت شود چراکه بدنه باریک تر این دستگاه قطعا دست گرفتن آن را ساده تر خواهد کرد و همزمان این امکان برایشان فراهم خواهد بود که از لبه های آن برای انجام امور مختلف استفاده نمایند.

تصاویر پیشتر لو رفته از نوت 7 تا به امروز:

Alleged-Galaxy-Note-7-pre-production-units Alleged-Galaxy-Note-7-pre-production-units (1) Alleged-Galaxy-Note-7-pre-production-units (2)

Alleged-Galaxy-Note-7-pre-production-units (3)

Alleged-Galaxy-Note-7-pre-production-units (4)
یکی از جدیدترین عکس های لو رفته امروز

در ادامه توجه شما را به تصاویر تازه ای از این دستگاه جلب می کنیم که ساعاتی پیش در چین منتشر شدند و نوت 7 را در بدنه ای تماما مشکی رنگ به تصویر می کشند. البته لازم است اضافه نماییم که طبق شایعات این فبلت علاوه بر مشکی، در قالب رنگ های آبی مرجانی و نقره ای نیز عرضه می شود.

note7-2

leaked-galaxy-note-7-photo-1

leaked-galaxy-note-7-photo-2

leaked-galaxy-note-7-photo-3

leaked-galaxy-note-7-photo-4

leaked-galaxy-note-7-photo-5

leaked-galaxy-note-7-photo-6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • reza m
    reza m | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    اره دقیقا

  • reza
    reza | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    فقط رابط کاربریش نیس ساپورت نکردن رم برای بازی های با دیتا هم هیت تازه دوربین برجسته ش بیشتر موقع ها دوربین اسیب میبنه و خیلی چیزای دیگه که باید کار کنی تا ببینی

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    خوبه راضی ازش.. مشکل تاچ ویزه فقط

  • امین فرج زاده
    امین فرج زاده | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    خدایی سری نوت سامسونگ واقعا قدرتمند، و سامسونگ هم روی همین قضیه اینهمه روش مانور میده اما ای کاش یکم روی ضخامت و ظاهرش هم کار کنه، مثلا اس 7 ایج واقعا عالی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی