ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین سریال تلویزیونی اپل، «سیاره اپلیکیشن ها» نام دارد

چند ماه پیش اپل خبر داد که می خواهد کار ساخت یک سریال تلویزیونی در مورد توسعه دهندگان اپلیکیشن ها را آغاز کند. حال مشخص شده که نام این سریال، «سیاره اپلیکیشن ها» است که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

چند ماه پیش اپل خبر داد که می خواهد کار ساخت یک سریال تلویزیونی در مورد توسعه دهندگان اپلیکیشن ها را آغاز کند. حال مشخص شده که نام این سریال، «سیاره اپلیکیشن ها» است که وب سایت آن نیز راه اندازی شده و قرار است در آن، به ۱۰۰ توسعه دهنده اپلیکیشن با استعداد پرداخته شود.

هنوز نوع این سریال مشخص نیست اما در هر صورت قرار است پیرامون اپلیکیشن ها باشد و به همین دلیل، بعید به نظر می رسد که بتواند شگفتی و غافلگیری خاصی در آن مشاهده کرد.

در وب سایتی که برای این سریال طراحی شده، گفته می شود که توسعه دهندگانی که دید آینده‌نگرانه ای به حوزه اپ ها داشته و می خواهند در زمینه شکل دادن به آینده و حل کردن مشکلات سهمی داشته باشند، می توانند درخواست خود برای مشارکت در این سریال را اعلام کنند.

در این میان اپل و همچنین سازندگان این سریال خبر می دهند که باید انتظاری بیشتر از یک «سریال واقع نما» (Reality Show) از سیاره اپلیکیشن ها داشته باشیم. چرا که افرادی که بتوانند در آن به مراحل بالاتر صعود کنند، در نهایت قادر خواهند بود تا با سرمایه گذاران مذاکره کرده و برای ایده های تازه خود تا نهایتاً ۱۰ میلیون دلار دریافت کنند. اپل همچنین اشاره می کند اپلیکیشن هایی که طی ساخت این پروژه تلویزیونی توسعه پیدا کنند، در اپل استور جایگاهی ویژه خواهند یافت.

هنوز مشخص نیست که این سریال چه موقع پخش خواهد شد و یا اصلاً چگونه بر روی آنتن خواهد رفت. اما انتظار می رود که فیلم برداری آن پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی آغاز شده و در ابتدای سال ۲۰۱۷، پخش آن شروع گردد. توسعه دهندگانی که می خواهند در این سریال واقع نما حضور داشته باشند، باید در کنار داشتن یک نسخه بتا از ایده خود، ثبت نام شان را تا ۲۱ اکتبر ۲۰۱۶ انجام دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی