ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوبر و همکاری با یک کمپانی تصویربرداری ماهواره ای برای تسهیل ارتباط مسافران و رانندگان

اوبر و کمپانی تصویربرداری ماهواره ای «DigitalGlobe»، که تصاویر هوایی باکیفیت را برای شرکت هایی چون اپل و گوگل تهیه می کند، به تازگی خبر از همکاری تازه ای با یکدیگر داده اند که به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اوبر و کمپانی تصویربرداری ماهواره ای «DigitalGlobe»، که تصاویر هوایی باکیفیت را برای شرکت هایی چون اپل و گوگل تهیه می کند، به تازگی خبر از همکاری تازه ای با یکدیگر داده اند که به مدد آن، اوبر می تواند از تصاویر ماهواره ای برای نقشه برداری و تحقق بخشی به برنامه های جاه طلبانه خود استفاده نماید.

DigitalGlobe بعد از انتشار خبر مورد بحث گفته که تصویربرداری ماهواره ای این شرکت به «ارتقای تجربه حاصل از سرویس اوبر برای رانندگان و مسافران منجر خواهد شد» و اوبر هم از تکنولوژی DigitalGlobe برای «تشخیص مبدا و مقصد مسافران استفاده خواهد کرد»؛ بنابراین خبری از نمایش کامل نقشه برای دارندگان اپلیکیشن اوبر نخواهد بود.

اوبر که سرویسی برای ارتباط میان مسافران و رانندگان و جا به جایی در مناطق مختلف جهان ارائه می دهد، تا به امروز دست به تلاش بسیاری برای توسعه بخش نقشه برداری خود زده است و نقشه هایی با وضوح تصویر بالا، عنصری کلیدی در پروژه اتومبیل های خودران کمپانی مورد بحث به شمار می روند.

لازم به ذکر است که اوبر برای تحقق بخشیدن به اهداف بلندپروازانه اش، مهندسان خبره ای را از گوگل و دانشگاه کارنگی ملون ایالات متحده به استخدام خود درآورده که از جمله آنها می توان به «برایان مک کلندون» (Brian McClendon)، مدیر سابق گوگل مپس که حالا مدیریت «اوبر مپس» را برعهده گرفته اشاره نمود. ناگفته نماند که این کمپانی ساکن سان فرانسیسکو، روز گذشته دستیابی به رقم دو میلیارد سواری از سوی کاربرانش را جشن گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی