ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب S3 سامسونگ
تکنولوژی

گلگسی تب S3 سامسونگ احتمالاً در اول سپتامبر رونمایی شود

با آن که سامسونگ قصد دارد در تاریخ دوم آگوست (12 مرداد) از فبلت گلکسی نوت ۷ رونمایی کند، اما این به آن معنی نیست که شرکت کره ای در شهریور ماه دست خالی پای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

با آن که سامسونگ قصد دارد در تاریخ دوم آگوست (12 مرداد) از فبلت گلکسی نوت ۷ رونمایی کند، اما این به آن معنی نیست که شرکت کره ای در شهریور ماه دست خالی پای به نمایشگاه IFA 2016 بگذارد. پیش از این شنیده شده بود که چند تبلت جدید و یک پوشیدنی از سری Gear در این رویداد به نمایش گذاشته می شود و حالا خبر رسیده که به احتمال فراوان یکی از این محصولات، تبلت پرچمدار گلکسی تب S3 خواهد بود.

افشا کننده مشهور روسی، الدار مورتازین (Eldar Murtazin) سابقه خوبی در افشای اطلاعات در خصوص محصولات سامسونگ دارد و سال قبل نیز تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس شرکت کره ای در برلین را به درستی حدس زده بود.

بر طبق توییتی که مورتازین به تازگی منتشر کرده، قرار است Tab S3 سامسونگ در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) در شهر برلین به خبرنگاران معرفی شود. تصور بر این است که نسل سوم تبلت های سری S سامسونگ نیز از نسبت تصویر 4 به ۳ (به مانند آیپدها) برخوردار باشد. هنوز اطلاعاتی در خصوص ویژگی‌ های سخت افزاری این محصول در دست نیست، اما انتظار می رود که به مانند سال قبل با دو نسخه 8.0 و 9.7 اینچی، سخت افزاری قدرتمند، طراحی ظریف و البته بدنه فلزی مواجه باشیم.

در خصوص سیستم عامل نیز، با توجه به زمان رونمایی، بعید است شاهد عرضه گلکسی تب S3 با اندروید نوقا باشیم، اما به احتمال فراوان در مدت کوتاهی به روز رسانی ارتقا به این نسخه برای تبلت پرچمدار سامسونگ ارائه خواهد شد. گرچه همگی به خوبی می دانیم که سامسونگ کارنامه چندان قابل قبولی در زمینه پشتیبانی نرم افزاری از تبلت هایش ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی