ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ویدئو از نسخه دیگر آیفون 7 منتشر شد [تماشا کنید]

چند ساعت قبل ویدئویی را منتشر کردیم که جزئیات بیشتری از ظاهر نهایی آیفون 7 را نشان می داد. حالا نوبت به نسخه Plus (یا Pro) این اسمارت فون رسیده است تا در زمانی هرچند کوتاه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

چند ساعت قبل ویدئویی را منتشر کردیم که جزئیات بیشتری از ظاهر نهایی آیفون 7 را نشان می داد. حالا نوبت به نسخه Plus (یا Pro) این اسمارت فون رسیده است تا در زمانی هرچند کوتاه جلوه گری کند.

در ویدئوی هشت ثانیه ای منتشر شده که خوشبختانه کیفیت خوبی دارد، سه رنگ مختلف آیفون 7 پلاس (یا پرو) دیده می شود، و با قرارگیری یک دستگاه از مدل کوچک تر یعنی iPhone 7 روی آنها می توان اندازه این دو عضو جدید خانواده محصولات اپل را با یکدیگر مقایسه کرد. همچنین در ویدئوی فوق ماژول دوربین دوگانه نیز به وضوح مشاهده می گردد.

متأسفانه هیچ تصویری از بخش پایینی دستگاه ثبت نشده، تا ببینیم که آیا از Smart Connector در این مدل استفاده شده یا خیر، ضمن اینکه هنوز نمی دانیم در سال جاری چند مدل از اسمارت فون جدید اپل معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است از آنجا که در تمامی ویدئوهای منتشر شده فقط قسمت پشت دستگاه دیده می شود، احتمال دارد که این ویدئوها مربوط به محصول نهایی کوپرتینویی ها نباشد و چینی ها بر اساس شایعات و رندرهای منتشر شده، اقدام به ساخت این بدنه ها کرده باشند. در این صورت، شاید در زمان معرفی، با موبایلی متفاوت از آنچه تاکنون دیده ایم روبرو شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی