ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت اینترنت ثابت برای مصرف کننده نهایی کاهش یافت

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در مصوبه ای قیمت خدمات اینترنت در کشور را کاهش داد تا بالاخره کاربران نهایی، اینترنت را با قیمت ارزان‌ تری دریافت کنند. طبق مصوبه ی این کمیسیون، شرکت های ارائه دهنده ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در مصوبه ای قیمت خدمات اینترنت در کشور را کاهش داد تا بالاخره کاربران نهایی، اینترنت را با قیمت ارزان‌ تری دریافت کنند. طبق مصوبه ی این کمیسیون، شرکت های ارائه دهنده ی سرویس اینترنت پرسرعت و نیز اپراتور های موبایل، از دیروز اول مردادماه باید سرویس اینترنت را برای کاربران، با نرخ های جدید محاسبه کنند.

این مصوبه برای اجرا از یکم مردادماه، به شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تأمین کننده ی اصلی پهنای باند اینترنت، شرکت مخابرات ایران، شرکت های اینترنتی و اپراتور های موبایل ابلاغ شده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت ملزم به تخفیفی در حدود ۳۰ درصد در قیمت پهنای باند به اپراتور های ارتباطی کشور شده و تعرفه ی دسترسی مشترکان به اینترنت ثابت ADSL و وWiFi حدود ۱۶ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

نرخ اینترنت به ازای هر کیلوبایت بر ثانیه به گونه ای در نظر گرفته شده است که مشترک به صورت پلکانی چیزی بین ۱۶ تا ۳۰ درصد کاهش قیمت را در سرویس خود احساس کند.

13950423000421_PhotoL

همان گونه که مشخص شده، در شرایط جدید، اینترنت غیرحجمی به معنای اینترنت نامحدود نیست، بلکه سقف مشخصی خواهد داشت.

در صورتی که از بین ترافیک بین­ الملل یا ترافیک داخلی خریداری شده، یکی به پایان رسید، ارائه کننده ی اینترنت موظف است سرویس خود را برای حجم ترافیک باقیمانده تا پایان دوره ادامه دهد. اگر ارائه کننده ی اینترنت امکان تفکیک ترافیک داخلی از ترافیک بین­ الملل را نداشته باشد، باید به میزان حداقل یک سوم سقف حجم ترافیک داخلی به سقف حجم ترافیک بین­ الملل مشترک اضافه کند.

در فروش فروش حجمی نیز، علاوه بر هزینه ی هر گیگ، هزینه ای تحت عنوان برقراری و نگهداری ماهانه و ۲ گیگابایت اینترنت به­ عنوان حداقل مصرف از مشترک اخذ خواهد شد.

2

 

3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Ali
    Ali | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    تو پنل مخابرات هنوز قیمتای قبلی هست چیزی تغییر نکرده :-\

  • عارف
    عارف | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    من منتظر بودم ارزون شه بخرم دیدم 2 روز گذشته و هیچ ارزون نشده همش دروغه

  • pop_0098
    pop_0098 | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    اینترنت اسلامی ایران جالبه هزینه نگه داری داره مثلا گیگ شما قابل پریدنه اینا با یک فناوری میتونند برات نگه داری کنند نپره نمیدونم اینا را از کجاشون در میارند دیدن همه ملت دارند رو میارند به اینترنت دارند کاری میکنند به جای نفت بفروشند اینترنت بفروشند

  • mamali_mamooli
    mamali_mamooli | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    دولت دزد ها

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی