ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماریسا میر: برنامه ام این است که در یاهو بمانم

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، ورایزن در نظر دارد هسته اصلی کسب و کار اینترنتی یاهو را با پرداخت مبلغ 4.83 میلیارد دلار خریداری نماید. به دنبال انتشار خبرهای امروز، ماریسا میر مدیرعامل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، ورایزن در نظر دارد هسته اصلی کسب و کار اینترنتی یاهو را با پرداخت مبلغ 4.83 میلیارد دلار خریداری نماید.

به دنبال انتشار خبرهای امروز، ماریسا میر مدیرعامل این شرکت ایمیلی را برای کارکنان آن در اقصی نقاط دنیا ارسال کرد و اعلام نمود که در نظر دارد در این کمپانی به فعالیت خود ادامه دهد.

میر در این نامه اینطور نوشت: شخصا برنامه ام این است که در یاهو بمانم. یاهو را دوست دارم و به همه شما ایمان دارم. برایم خیلی مهم است که در فصل آتی فعالیت های شرکت نیز حضور داشته باشم.

در این بخش می توانید متن نامه را به صورت کامل مطالعه نمایید:

یاهو شرکتی است که دنیا را تغییر داد. تا پیش از آن، اینترنت یک پروژه تحقیقاتی دولتی بود. یاهو بود که بر محبوبیت فضای وب، ایمیل، سرچ، رسانه های آنی و مواردی از این دست افزود.

آنچه ما را از مابقی شرکت ها جدا می کند، شوق و اشتیاق مان برای ارائه محصولات فوق العاده به کاربرانی است که جمعیت شان از یک میلیارد نفر فراتر می رود و البته تلاش هایمان برای ایجاد جهانی بهتر. شما به راحتی می توانید روح این باور، تعهد و سخت کوشی را در سابقه چندین ساله مان ببینید. ما بر آن بودیم که شرکت را تغییر دهیم و در این راستا پیشرفت های خوبی هم داشتیم. بسیاری از تهدیدات ساختاری در کسب و کارهای وابسته به خود را خنثی کردیم و یاهویی ساختیم که قوی تر، مدرن تر و چابک تر از قبل بود. جمعیت کاربران موبایلی ما با رسیدن به رقم 600 میلیون نفر، سه برابر شد. ما همچنین در سال 2011 سرمایه گذاری های قابل توجهی را روی سرویس Mavens (کسب و کار یاهو در زمینه موبایل و ویدئو) انجام دادیم و حالا به نقطه ای رسیدیم که درآمدهای این بخش به رقم 1.6 میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این کلیه جنبه های محصولات تجاری مان را ساده سازی و مدرنیزه کردیم و به لطف سرویس هایی نظیر Gemini و BrightRoll محصولات تبلیغاتی خود را به میزان قابل توجهی بهبود دادیم.  اینها تنها بخش اندکی از کارهای صورت گرفته در یاهو هستند و همه ما خوب می دانیم که رسیدن به این نقطه چه اندازه زمان و انرژی برده است.

به خاطر همین سخت کوشی و انعطاف پذیری است که یاهو به فرصت های فوق العاده پیش روی خود واقف است.

فروش شرکت نتنها گامی مهم در جهت ارزش آفرینی برای سهام داران است بلکه فرصتی فوق العاده را به پیش رویمان قرار می دهد تا محصولات بیشتری را در آینده ارائه نماییم و تلاشمان در حوزه موبایل، ویدئو، تبلیغات و رسانه های اجتماعی را تقویت نماییم. ورایزن به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های مخابراتی دنیا درها را برای تحقق این فرصت ها به رویمان گشوده است. این شرکت با بیش از صد میلیون کاربر موبایلی خود و برخورداری از چشم انداز و دیدگاهی مشترک در مورد اهمیت تکنولوژی های موبایل و تبلیغات ویدئویی می تواند هم افزایی و همکاری های خوبی را با ما داشته باشد. ورایزن در نظر دارد تا سال 2020 شمار کاربرانش را به رقم 2 میلیارد نفر رسانده و درآمدی 20 میلیارد دلاری داشته باشد، در این راستا هم محصولات و برند یاهو قطعا نقشی کلید و مرکزی را در دستیابی به این اهداف خواهند داشت. ما با ملحق شدن به AOL و ورایزن می توانیم فعالیت هایمان در زمینه موبایل را به میزان چشمگیری افزایش دهیم.

یقینا این فرایند استراتژیک ابهامات زیادی را به وجود آورده، اما کارکنان وفادار و پرکار ما تا به اینجا چالش های زیادی را پشت سر گذاشته اند. در نیمه نخست امسال، ما توانستیم به اهداف عملیاتی خود دست پیدا کنیم و حتی کمی جلوتر از برنامه حرکت کنیم. اما جدای از برنامه ها، مسائلی هستند که نمی توان آنها را در محاسبات خود در نظر گرفت؛ برای مثال عشق و علاقه کارکنانی که در بخش محصولات کار می کنند. این تیم علاوه بر اینکه تا به الان محصولات فوق العاده ای را ارائه کرده اند، یاهو را به یکی از موفق ترین و محبوب ترین شرکت ها در دنیا بدل نموده اند؛ ما حالا شرکتی هستیم که همچنان بر زندگی بالغ بر یک میلیارد نفر اثر می گذاریم. من به تمام دستاوردهایمان می بالم و به این تیم افتخار می کنم. شخصا برنامه ام این است که بمانم. یاهو را دوست دارم و به همه شما ایمان دارم. برای من مهم است که یاهو را در فصل تازه فعالیت هایش ببینم.

همزمان با نزدیک شدن به زمان عقد این قرارداد در سه ماهه نخست سال 2017، ضرورت دارد که بیش از هر زمان دیگری انسجام خود را حفظ کنیم و در قالب یک تیم جهانی، طرح های استراتژیک خود را تا پایان سال به پیش ببریم. ما نیمه نخست امسال را با غرور پشت سر گذاشتیم و به اهدافمان رسیدیم. حالا وظیفه داریم که در دو فصل باقیمانده استقلال یاهو را نگه داریم.

یاهو شرکتی است که دنیا را تغییر داد و بر ماست که حتی در مقیاسی بزرگ تر و با همراهی ورایزن و AOL به فعالیت هایمان ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی