ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر منتشر شده از احتمال عرضه ی نخستین ساعت هوشمند میزو حکایت دارد

میزو سال جاری میلادی را بسیار فعال ادامه می دهد و تاکنون محصولات متنوعی به بازار عرضه کرده است، از تلفن هوشمند اقتصادی مجهز به بدنه ی فلزی گرفته تا جدیدترین فبلت پرچمدار این شرکت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

میزو سال جاری میلادی را بسیار فعال ادامه می دهد و تاکنون محصولات متنوعی به بازار عرضه کرده است، از تلفن هوشمند اقتصادی مجهز به بدنه ی فلزی گرفته تا جدیدترین فبلت پرچمدار این شرکت چینی که اندکی پیش معرفی شد.

اما به نظر می رسد میزو تمام مدت اخیر را مشغول طراحی و توسعه ی ابزارهای موبایل نبوده و قصد دارد در بازارهای دیگر نیز حضور داشته باشد. مبنای این گزارش به تصویر منتشر شده توسط شرکت چینی در روز گذشته باز می گردد که روی شبکه ی اجتماعی Weibo قرار گرفت و در آن، طرح هایی از یک ساعت هوشمند دایره شکل، با واچ فیس و بندهای متنوع ه چشم می خورد.

هرچند شرکت چینی به شکل رسمی در مورد تصمیم خود برای عرضه ی ساعت هوشمند اطلاع رسانی نکرده است، اما انتشار این تصاویر را می توان تا حد زیادی به عنوان نشانه ای برای همین موضوع در نظر گرفت، چرا که پیشتر هم شاهد بودیم تولید کنندگان قبل از عرضه ی یک محصول تازه، با انتشار نشانه هایی از آن، بازخورد کاربران خود را محک زنند.

بر اساس مدل های موجود در این تصویر، به نظر می رسد ساعت هوشمند میزو در سه نسخه تولید خواهد شد و به برخی قابلیت های دستگاه نیز اشاره شده است، از جمله کلمه ی «Run Hours» که نشان می دهد محصول پوشیدنی این شرکت به قابلیت های ورزشی از جمله ثبت فعالیت دویدن کاربر مجهز خواهد بود.

با توجه به در پیش بودن نمایشگاه IFA، امکان دارد شرکت چینی این فرصت را برای رونمایی از نخستین ساعت هوشمند خود مورد استفاده قرار دهد، محصولی که برای کسب سهم از بازار، رقبایی مثل Apple Watch 2 و Gear S3 سامسونگ را در مقابل خود خواهد داشت و لازم است برای موفقیت، قابلیت های جذابی را با قیمت مناسب تر در اختیار کاربر قرار دهد.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصویر منتشر شده توسط میزو را مشاهده کنید، ضمناً توجه داشته باشید که شرکت سازنده هنوز به شکل رسمی اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرده و لازم است برای روشن شدن حقیقت، تا انتشار جزئیات بیشتر منتظر باقی بمانیم.

Meizu-Smartwatch_AH

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی