ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت مسدودسازی تماس های اسپم به اپلیکیشن Phone گوگل اضافه شد

کاربران دستگاه های نکسوس و اندروید وان، همیشه از ویژگی فوق العاده ای در موبایل هایشان برخوردار بوده اند: اپلیکیشن Phone یا همان شماره گیر گوگل. این اپلیکیشن از بسیاری جهات ابزاری کارآمد و کاربردیست، چرا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

کاربران دستگاه های نکسوس و اندروید وان، همیشه از ویژگی فوق العاده ای در موبایل هایشان برخوردار بوده اند: اپلیکیشن Phone یا همان شماره گیر گوگل. این اپلیکیشن از بسیاری جهات ابزاری کارآمد و کاربردیست، چرا که می توان با داشتن آن از مزایای جستجوی گوگل برای دسترسی آسان به مخاطبین و وارد کردن اطلاعات کالر آی دی به صورت خودکار بهره گرفت.

اپلیکیشن مورد بحث با قابلیتی که در آخرین بروزرسانی خود دریافت کرده، حالا از گذشته هم بهتر و کاربردی تر شده است. جدیدترین قابلیت اضافه شده به اپلیکیشن Phone، محافظت در برابر تماس های اسپم است. با بروزرسانی اپ به آخرین نسخه، از این به بعد هر تماسی که مشکوک به اسپم باشد با یک پنجره قرمز رنگ به نمایش کاربر در می آید.

به غیر از این، اگر گوگل نتوانست اسپم بودن تماس ها را به طور خودکار تشخیص دهد می توانید با مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن Phone، شماره هایی که باید مسدود شوند را به طور دستی در آن وارد کنید.

07.25-Android-SpamCall

گوگل تأکید کرده که برای استفاده از قابلیت تشخیص تماس های اسپم، لازم است که حتما گزینه کالر آی دی را در تنظیمات اپ فعال کرده باشید. همچنین هر زمان که بخواهید هم می توانید قابلیت محافظت در برابر تماس های اسپم را در Phone غیر فعال کنید.

شایان ذکر است که فقط کاربران دستگاه های نکسوس و اندروید وان می توانند به چنین قابلیتی در اپلیکیشن Phone دسترسی داشته باشند، هر چند بعضی کاربران ادعا کرده اند که موفق شده اند تا اپلیکیشن شماره گیر گوگل را در دستگاه های غیر نکسوس هم نصب کنند. بنابراین اگر خواهان تجربه قابلیت ضد اسپم Phone هستید، شاید بد نباشد که اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود و آن را روی موبایل خود امتحان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی