ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پروژه بعدی استودیو سازنده کوانتوم بریک غافل گیرتان خواهد کرد

تاریخ نشان داده که استودیو خوش نام رمدی همواره در یک زمان فقط روی یک عنوان کار کرده و از سال 2001 با اولین نسخه مکس پین بازی های جذابی را به ارمغان آورده است. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

تاریخ نشان داده که استودیو خوش نام رمدی همواره در یک زمان فقط روی یک عنوان کار کرده و از سال 2001 با اولین نسخه مکس پین بازی های جذابی را به ارمغان آورده است. اما چندی پیش رمدی در وب سایت رسمی خود از سیاست ها و مواضع جدید این استودیو پرده برداری کرد که در مهم ترین آن می توان به روش جدید ساخت و توسعه چند بازی به صورت همزمان (بر خلاف گذشته) اشاره نمود.

حالا بعد از گذشت چند ماه از انتشار بازی زیبای کوانتوم بریک، (در حالی که همه منتظر نسخه بعدی الن ویک هستند) پروژه ی مشخص بعدی رمدی نسخه بعدی عنوان آنلاین فری-تو-پلی Cross Fire است که با نام کراس فایر 2 شناخته خواهد شد.

این بازی که توسط شرکت کره ای Smilegate ساخته شده و در سال 2007 به صورت محدود در کشور کرده جنوبی منتشر شد، در حال حاضر هواداران بسیار زیادی در کشورهای آسیای شرقی دارد؛ هرچند طبیعی است در اروپا و امریکا نام شناخته شده ای نباشد. با این حال کراس فایر تا پایان سال 2013 رقمی معادل یک میلیارد دلار را از بازار کشور چین نصیب شرکت سازنده کرده. علاوه بر این فیلم سینمایی آن نیز در دست ساخت است. حال این مسئله را در کنار تجربه غنی رمدی در فعالیت های سینماتیک بازی های ویدیویی قرار دهید.

CrossFire_screenshot
تصاویر نسخه قبلی کراس فایر که در سال 2007 منتشر شد و یادآور عنوان پرطرفدار کانتر استرایک است

رمدی در وب سایت خود نوشت: «شرکت Smilegate به طور خاص رمدی را برای تجربه و حرفه ی غنی روایت داستان، کاراکتر های به یاد ماندنی و گیم پلی خلاقانه به عنوان ناشر جهانی کراس فایر انتخاب کرده است.»

در حال حاضر تنها همین مقدار اطلاعات و اخبار از نسخه بعدی کراس فایر و فعالیت های رمدی داریم و کسانی که بی صبرانه منتظر کسب اطلاعاتی از نسخه احتمالی بعدی Alan Wake هستند، به نظر باید تحمل بیشتری پیشه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shayankia
    shayankia | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    سلام دیجیاتو،میدونم اینجا جاش نیست ولی اولین تبلیغ :samsung: نوت ۷ انگار بیرون اومده.ته و توش رو در بیار ببینیم چجوریه...دمتون گرم.ایولا دارین تو خبر ها.?

مطالب پیشنهادی