ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا z پلی
تکنولوژی

موبایل Moto Z Play از رگولاتوری چین مجوز گرفت

اوایل سال جاری میلادی بود که کمپانی موتورولا از دو موبایل Moto Z و Moto Z Force رونمایی کرد. چند وقتی هم هست که اخبار و شایعات متفاوتی در خصوص نسخه ای دیگر از این سری با نام Moto Z ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اوایل سال جاری میلادی بود که کمپانی موتورولا از دو موبایل Moto Z و Moto Z Force رونمایی کرد. چند وقتی هم هست که اخبار و شایعات متفاوتی در خصوص نسخه ای دیگر از این سری با نام Moto Z Play به گوش می رسد. همین شنبه گذشته بالاخره تصاویر واضحی از این موبایل در فضای اینترنت منتشر شد تا دیدگاهی کامل از تازه ترین دستپخت برند زیرمجموعه لنوو را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. حال با گذشت چند روز این تلفن هوشمند در اسناد رگولاتوری کشور چین (TENAA) مشاهده شده است.

اسناد TENAA علاوه بر آن که نمای ظاهری این محصول را تایید می کنند، فهرست نسبتاً کاملی از مشخصات سخت افزاری آن را نیز افشا می سازند. بر طبق این اطلاعات، Moto Z Play از نمایشگری 5.5 اینچ با کیفیت تمام اچ دی از نوع AMOLED، رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. امور پردازشی در این موبایل میان رده به پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 625 (کلاک هسته 2 گیگاهرتزی) و پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 سپرده شده است.

دوربین پشتی جدیدترین موبایل سری Moto Z از سنسوری 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی نیز مجهز به سنسوری 5 مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز این مجموعه سخت افزاری را نیز یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

از اندروید 6.0.1، بلوتوث نسخه 4.2، پورت USB Type-C، حسگر اثر انگشت و کانکتور Moto Mods به عنوان دیگر ویژگی های Moto Z Play می توان نام برد. گفتنی است این موبایل 165 گرمی با رنگ های مشکی- خاکستری و مشکی- رُزگلد با بدنه ای فلزی در دسترس خریداران خواهد بود.

اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی از این محصول جدید موتورولا اعلام نشده، اما انتشار همین اسناد نشان می دهد که فاصله چندانی تا آن تاریخ نخواهیم داشت.

Lenovo-Moto-Z-Play-TENAA_4 Lenovo-Moto-Z-Play-TENAA_3 Lenovo-Moto-Z-Play-TENAA_2 Lenovo-Moto-Z-Play-TENAA_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    نازک بودنش چ فایده این همه بیرون زدگی لنز داره.کیفیت ان چنانی هم نداره.نمی گم بده ولی ارزش ای بیرون زدگی رو نداره

مطالب پیشنهادی