ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات جدید از نکسوس Sailfish
تکنولوژی

ردپایی از نکسوس Sailfish در نتایج بنچمارک GFXBench مشاهده شد

هر چه به زمان عرضه نسل تازه موبایل های سری نکسوس نزدیک می شویم، حجم اخبار و شایعات در خصوص این محصولات بیشتر می شود. چند روز قبل خبری در خصوص جنس بنده نکسوس های ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

هر چه به زمان عرضه نسل تازه موبایل های سری نکسوس نزدیک می شویم، حجم اخبار و شایعات در خصوص این محصولات بیشتر می شود. چند روز قبل خبری در خصوص جنس بنده نکسوس های جدید را به اطلاعتان رساندیم. حالا هم یکی از این دو موبایل ها با نام مستعار “Sailfish” در پایگاه داده بنچمارک GFXBench دیده شده است.

نکته جالب در مورد اطلاعات تازه منتشر شده، عنوان “INVALID Android Google Edition” در مقابل نسخه اندروید این موبایل است که نشان می دهد این نسخه هنوز در دیتابیس بنچمارک مذکور تعریف نشده است. همین خود شاهد خوبی برای حضور اندروید ۷ یا نوقا در نکسوس های جدید خواهد بود.

نکسوس Sailfish از نمایشگری ۵ اینچی با کیفیت تمام اچ دی بهره می برد و گوگل برای آن ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. در جدول مشخصات سایت GFXBench دوربین های پشت و جلو به ترتیب ۱۱ و ۷ مگاپیکسلی معرفی شده است که به نظر می آید صحیح آن ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی باشد. البته چون با موبایل های سری نکسوس طرف هستیم، هیچ چیزی بعید نیست.

در این اطلاعات به سازنده این موبایل اشاره ای نشده، اما فعلاً همه شنیده ها حکایت از همکاری گوگل و HTC برای تولید Sailfish و مدل بزرگتر Marlin دارند.

گفته می شود اهالی مانتین ویو در اواخر ماه جاری میلادی نسخه نهایی اندروید نوقا را عرضه نماید. بسیاری بر این باورند که این رویداد با معرفی دو نکسوس جدید همزمان خواهد بود. در سال های گذشته نیز گوگل نسخه تازه اندروید را همزمان با سخت افزاری جدید معرفی کرده است.

در عین حال برخی منابع معتقدند که اولین موبایل مجهز به اندروید نوقا فبلت V20 متعلق به ال جی خواهد بود و دو نکسوس تازه در حدود ماه اکتبر روانه بازار خواهند شد.

این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که امکان دارد اطلاعات منتشر شده اخیر صد در صد قابل اطمینان نبوده و پیش از این هم دیده شده که اطلاعات منتشر شده در بنچمارک ها دستکاری شده باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    چه فایده توی ايران نکسوس واقعا گرون،( خودمم دیگه خسته شدم از بس با کلمه در ایران، توی ایران، دلال های ایرانی برخورد کردم و خودم ازش استفاده کردم واقعا کشور ما داریم ها تا میتونن گوش خریدار رو میبرن و گارانتی هم پر) به امید روزی که یکی پیدا شه به داد خریدار این لوازم توی ایران برسه

  • Morizaki
    Morizaki | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    نوقا چیه ؟؟؟ ?
    نوگت :google:

  • javad
    javad | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    aali

مطالب پیشنهادی