ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی رسما از راه اندازی سرویس پرداخت موبایلی خود به نام Mi Pay خبر داد

با پررنگ شدن نقش تلفن های همراه در زندگی روزمره مان و همچنین محوریت یافتن هرچه بیشتر آن، امکانات و قابلیت هایی که برای این دستگاه ها تعریف می گردند نیز مرتبا افزایش می یابند. یکی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

با پررنگ شدن نقش تلفن های همراه در زندگی روزمره مان و همچنین محوریت یافتن هرچه بیشتر آن، امکانات و قابلیت هایی که برای این دستگاه ها تعریف می گردند نیز مرتبا افزایش می یابند.

یکی از این قابلیت ها پرداخت موبایلی است که به لطف آن، دیگر نیازی به همراه داشتن پول نقد، چک یا کارت های اعتباری برای پرداخت صورت حساب های مختلف نخواهد بود و می توان این کار را با استفاده از گجت های همراه انجام داد. از جمله شرکت هایی هم که تاکنون اقدام به راه اندازی سرویس اختصاصی خود در این زمینه کرده اند می شود به اپل، سامسونگ و گوگل اشاره نمود.

شیائومی هم که از جمله نام های بزرگ صنعت فناوری محسوب می شود چند ماه پیش بود که اعلام کرد به مقوله پرداخت موبایلی علاقمند است و حالا این غول فناوری رسما از راه اندازی سرویس اختصاصی اش به نام Mi Pay خبر داده است. گفتنی است که این خبر را نیز لی جون مدیرعامل شرکت مورد بحث به مخاطبانش اعلام نمود.

gsmarena_002

اما در مورد Mi Pay باید بگوییم که طبق شایعات پیشتر منتشر شده، درست مانند Apple Pay از راهکارهای پرداخت موبایلی مبتنی بر NFC یا ارتباط حوزه نزدیک پشتیبانی می کند. گفتنی است که هم اکنون تلفن هوشمند Mi 5 این شرکت از راهکار یاد شده پشتیبانی می کند و در نتیجه انتظار می رود که به زودی وارد این سرویس شود.

در مورد موسسات مالی پشتیبانی کننده از Mi Pay هم باید بگوییم که فهرست اعلام شده در حال حاضر صرفا به برخی بانک های چینی محدود می شود که در آینده نزدیک نیز از این بلندبالاتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    با توجه به چینی بودنش حدس میزدم به جای ان اف سی، از HotKnot استفاده کنه ولی خوشبختانه از همون ان اف سی استفاده میکنه...

مطالب پیشنهادی