ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل تایزنی Z2 سامسونگ دوم شهریورماه رسما رونمایی می شود

بیش از یک سال از عرضه موبایل تایزنی Z1 سامسونگ می گذرد و حالا این شرکت آماده است تا جایگزین آن را با نام Z2 معرفی نماید. این تلفن هوشمند به احتمال خیلی زیاد رسما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

بیش از یک سال از عرضه موبایل تایزنی Z1 سامسونگ می گذرد و حالا این شرکت آماده است تا جایگزین آن را با نام Z2 معرفی نماید. این تلفن هوشمند به احتمال خیلی زیاد رسما در تاریخ دوم شهریور ماه و درجریان رویدادی در هند رونمایی میشود.

همانطور که در تصویر مربوط به دعوتنامه این رویداد مشاهده می کنید، در این تاریخ شعبه هند سامسونگ اسمارت فونی را معرفی می کند که به تعبیر آن «نوآوری معنادار بعدی» اش خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که نام دستگاه مورد نظر در این تصویر ذکر نشده اما با در نظر داشتن اینکه رویداد پیش رو قطعا به تایزن مربوط می شود می توان با اطمینان گفت که مراسم برای رونمایی از Z2 برگزار خواهد شد.

در مورد  این موبایل هم باید بگوییم که پیشتر اطلاعاتی را در مورد آن در اختیار داریم و به لطف جزئیات، تصاویر و ویدئوهای اخیر می دانیم که با چه محصولی روبرو خواهیم بود. این تلفن هوشمند درست مانند Z1 امکاناتی در سطح پایین خواهد داشت و در گروه محصولات ارزان قیمت جای می گیرد.

دستگاه احتمالا از یک نمایشگر چهار اینچی AMOLED با رزلوشن 480 در 800 پیکسل بهره می گیرد و توان پردازشی اش را هم یک چیپست 1.5 گیگاهرتزی چهار هسته ای تامین می کند. پشتیبانی از شبکه LTE، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و همچنین دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی VGA را می توان از دیگر امکانات دستگاه دانست.

در نظر داشته باشید که Z2 سومین تلفن هوشمند تایزنی سامسونگ است چراکه این شرکت پیشتر محصول دیگری به نام Z3 را نیز همراه با نمایشگر 5 اینچی به برخی بازارهای منتخب خود عرضه کرده بود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد موبایل های تازنی را هم به آمریکای شمالی ارائه کند یا خیر اما تا روشن شدن این مساله زمان زیادی باقی نمانده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی