ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر و مشخصات بیشتری از Mi Note 2 شیائومی منتشر شد

سامسونگ با ابتکار خود به سبک کره ای، توانست عده زیادی از کاربران سراسر جهان را به نمایشگرهای خمیده در موبایل ها علاقه‌مند کند. در این میان چینی هایی که با الهام گیری از محصولات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

سامسونگ با ابتکار خود به سبک کره ای، توانست عده زیادی از کاربران سراسر جهان را به نمایشگرهای خمیده در موبایل ها علاقه‌مند کند. در این میان چینی هایی که با الهام گیری از محصولات دیگران چندان غریبه نیستند، چند سال است که می خواهند محصولی همانند موبایل های سری اج سامسونگ ارائه دهند.

شیائومی یکی از همین شرکت ها بوده و مدت هاست که تمایل دارد با الهام گیری خاص خود، موبایلی ارائه دهد که از نمایشگری با لبه های خمیده برخوردار باشد.

بر اساس شایعاتی که تا کنون شنیده شده، این محصول قرار است Mi Note 2 نام گیرد و به احتمال زیاد، شرکت چینی در پی معرفی آن در مراسم ۲۵ آگوست - ۴ شهریور است. با این حال، تصویر دیگری از محصول مورد بحث در کنار برخی از مشخصات سخت افزاری آن در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده اند.

تصویری که امروز به انتشار رسیده، پنل جلوی Mi Note 2 را به خوبی نمایش می دهد و همین موضوع موجب گشته تا شباهت انکارناپذیر موبایل مورد بحث از این زاویه به گلکسی S7 Edge مشخص گردد.

البته باید در نظر گرفت که شیائومی برنامه دارد تا Mi Note 2 را در چند نمونه معرفی کند و در کنار نسخه ای با نمایشگر خمیده، باید انتظار یک مدل استاندارد را نیز کشید. بر اساس جدیدترین شایعات، Mi Note 2 از نمایشگری ۵.۵ اینچ به همراه پنل OLED برخوردار است. این در حالیست که نمونه های مختلف این موبایل، به رزولوشن ۱۰۸۰p و همچنین QHD مجهز شده اند.

نمونه ای که به نمایشگر خمیده مجهز است، دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده در حالی که آخرین چیست ساخته شده توسط کوالکام، ملقب به اسنپدراگون ۸۲۱ نیز رایانش آن را بر عهده گرفته. بر اساس خبرهای قبلی، احتمال داده می شود که ارزان ترین نسخه Mi Note 2 قیمتی برابر با ۴۲۳ دلار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    قبلا از ایفون کپی میکردن الان از سامسونگ ?

  • farsam
    farsam | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    گوشیاش خوبه من دارم

  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    شما کاپی میکنی...ما کاپی نمی خوایم!:/

مطالب پیشنهادی