ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپ Night Mode Enabler می تواند حالت شب را به اندروید نوقا باز گرداند

اندروید نوقا بالاخره از راه رسید، ولی متأسفانه دیگر قابلیت مخفی حالت شب در آن مشاهده نمی شود؛ قابلیتی که می توانست طیف رنگی صفحه نمایش را برای مطالعه بهتر در شب، به سوی رنگ های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اندروید نوقا بالاخره از راه رسید، ولی متأسفانه دیگر قابلیت مخفی حالت شب در آن مشاهده نمی شود؛ قابلیتی که می توانست طیف رنگی صفحه نمایش را برای مطالعه بهتر در شب، به سوی رنگ های گرم تر متمایل کند.

با وجود اینکه گزینه فعالسازی حالت شب دیگر در منوی مخفی System UI Tuner نوقا قابل مشاهده نیست، اما به نظر می رسد که اندروید همچنان می تواند از آن پشتیبانی به عمل آورد.

به لطف تلاش جمعیت خستگی ناپذیر توسعه دهندگان اندروید که هیچ چیز از چشم شان پنهان نمی ماند، به تازگی اپلیکیشنی طراحی شده که امکان فعال سازی حالت شب در اندروید نوقا را برای کاربران فراهم کرده است.

Night 2-w600

این اپلیکیشن Night Mode Enabler نام دارد که پس از نصب و اجرا، از شما می خواهد که System UI Tuner اندروید را با اشاره روی آیکن چرخ دنده در قسمت اعلان های سیستم عامل فعال کنید.

پس از این کار، حالا می بایست دوباره به اپلیکیشن برگشته و روی گزینه Enable Night Mode اشاره کنید. حالا به منوی دیگری راهنمایی می شوید که باید در آن سوئیچی برای فعالسازی حالت شب قرار گرفته باشد.

اما نکته عجیب اینجاست که این سوئیچ به درستی کار نمی کند، بلکه باید در قسمت خالی سمت چپ آن روی پس زمینه ضربه بزنید تا شاهد فعالسازی حالت شب اندروید باشید.

در هر صورت اگر به تازگی اندروید نوقا را نصب کرده اید، می توانید برای دستیابی به قابلیت حالت شب اپلیکیشن Night Mode Enabler را همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

Night Mode Enabler

Night Mode Enabler

سازنده: Mike Evans قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • T_T
    T_T | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    آقای بیگ زاده با تشکر از زحماتتون،لطفا برای اپ هایی که معرفی می کنید لینک دیگه ای هم به غیر از لینک play store در نظر بگیرید چون خیلی از اپ ها برای ip ایران هنوز هم تحریم هستند و هر بار برای دانلود اپ ها باید پروسه اعصاب خردکن clear cache کردن اپ های گوگل و فعال کردن فیلتر شکن طی بشه.

    • SM
      SM | ۴ شهریور ۱۳۹۵

      بفرما دوست من برنامه های رایگان رو میتونی از اینجا دانلود کنی، بسیار معتبر و کار راه اندازه سایتش.
      http://www.apkmirror.com/apk/mike-evans/night-mode-enabler/night-mode-enabler-1-0-release/night-mode-enabler-1-0-android-apk-download/

مطالب پیشنهادی