ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی دیگر از شرکای سخت افزاری مایکروسافت تولید موبایل های مبتنی بر ویندوز فون را متوقف کرد

شرکت BLU که در جنوب کالیفرنیا استقرار دارد یکی از تولیدکنندگان شخص ثالثی بوده که از سوی مایکروسافت به عنوان عرضه کننده مدل های مختلف موبایل های مبتنی بر ویندوز فون معرفی گردید. در آوریل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

شرکت BLU که در جنوب کالیفرنیا استقرار دارد یکی از تولیدکنندگان شخص ثالثی بوده که از سوی مایکروسافت به عنوان عرضه کننده مدل های مختلف موبایل های مبتنی بر ویندوز فون معرفی گردید.

در آوریل سال 2014 میلادی، BLU تبلیغات برای نخستین موبایل مبتنی بر ویندوز 8.1 خود را مطرح نمود و به تازگی هم مشخص گردیده که به جرگه تولید کنندگان تلفن های همراه اندرویدی اقتصادی پیوسته.

اما مایکروسافت هم برای آنکه تولیدکنندگان بیشتری را به ساخت این دستگاه ها ترغیب نماید اعلام کرد که دیگر از آنها مبلغی را بابت لایسنس دریافت نمی کند. شرکت BLU نیز با در نظر داشتن همین امتیاز موبایل های مبتنی بر ویندوز فون [اما تغییر برند داده شده] را به سبد محصولاتش اضافه کرد.

حالا اما مشخص شده که این شرکت تصمیم به ترک بازار ویندوز فون گرفته و هر مساله ای که به نوعی با این پلتفرم ارتباط داشته را از طراحی تازه وبسایت خود حذف کرده و اینطور به نظر می آید که این کمپانی هیچگاه چنین دستگاه هایی را عرضه نمی کرده. اما برای آنکه رسالتش را در قبال کاربران خود به انجام برساند، آنجا که امکان پذیر بوده برخی مدل های بهره مند از ویندوز فون را به ویندوز 10 موبایل ارتقاء داده است.

blud

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    من منتظر جواب رسمي ديجياتو براي دليل تاييد نشدن نظرم هستم...شما هم به عنوان يك رسانه، موظف هستيد به من دليل قانع كننده براي تاييد نشدن نظرم بديد...ايميلم هم تو مشخصاتم موجوده...

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۷ شهریور ۱۳۹۵

      واقعا ممنون كه نظر اوليم رو تاييد نكرديد، بعد اين دوتا نظر رو منشر كرديد... من هنور منتظرم ببينم نظر اولم چه مشكلي داشت كه رد شد؟

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا چرا نظر من تاييد نشد؟ مگه چي گفته بودم؟ فقط براي اينكه از ديجياتو ايراد گرفته بودم و گفته بودم اشتباه كرديد، نظرم و تاييد نكرديد؟ واقعا رويكرد جديد ديجياتو اينه؟؟؟

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    فک میکنم مایکروسافت میخواد مانند اپل عمل کنه و گوشی و تبلت خودش بزنه بطور اختصاصی. امیدوارم هر چه زودتر شاهد گوشی سرفیس باشیم.

مطالب پیشنهادی