ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را در دو نسخه و با عمر باتری ۴ روز رسماً معرفی کرد

سامسونگ دقایقی پیش دو نمونه از نسل سوم ساعت هوشمند خود را معرفی کرد. ساعت های جدید سامسونگ Gear S3 Classic و Gear S3 Frontier نام دارند. طبیعتاً از نام دستگاه ها پیداست که نسخه کلاسیک، حالتی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

سامسونگ دقایقی پیش دو نمونه از نسل سوم ساعت هوشمند خود را معرفی کرد. ساعت های جدید سامسونگ Gear S3 Classic و Gear S3 Frontier نام دارند. طبیعتاً از نام دستگاه ها پیداست که نسخه کلاسیک، حالتی زیباتر دارد و با بندی چرمی عرضه می شود در حالی که «فرانتیر» بدنه ای استیل دارد و مانند یک ساعت اسپرت به نظر می رسد و البته از بندهایی اسپرت هم بهره می برد.

هر دو مدل از نسل قبلی ضخیمتر و بزرگ تر هستند در حالی که این بار جدا از ظاهر فیزیکی، سامسونگ با چند طراح مشهور نیز همکاری کرده تا بتواند واچ فیس هایی زیبا برای ساعت هوشمند خود خلق کند.

هر دو ساعت هوشمند گواهی IP68 را دارا بوده و به ویژگی نمایشگر همیشه روشن مجهز هستند. مانند گلکسی اس ۷ یا نوت ۷ از سامسونگ. از سوی دیگر هر کدام از این ساعت ها، در دو نسخه عرضه می شود. نسخه اول صرفاً بلوتوث دارد و برای دسترسی به اینترنت به موبایل شما متکی است اما نسخه ای دیگر هم توسعه یافته که از فناوری ارتباط LTE پشتیبانی می کند. همچنین هر دو دستگاه به ارتباط NFC و MST مجهز هستند.

اگر به خاطر داشته باشید همین امروز صبح شرکت کورنینگ از گوریلا گلس SE+ رونمایی به عمل آورد. اکنون سامسونگ می گوید که نمایشگر این دو دستگاه به شیشه جدید گوریلا گلس مجهز شده و اکنون می تواند در برابر خش ها مقاومت بیشتری داشته باشد.

Screen Shot 1395-06-10 at 20.37.27-w600

سامسونگ همچنین خبر می دهد که حاشیه چرخنده کنار نمایشگر هم اکنون بهینه شده و بازخورد بسیار روان تری را در اختیار کاربر این ساعت هوشمند قرار می دهد.

هر دو نمونه از گیر اس ۳، مجهز به اسپیکر داخلی، ارتفاع سنج، فشار سنج و سرعت سنج هستند در حالی که سنسور GPS نیز در آنها وجود دارد. در این میان سامسونگ دو انتخاب ۲ و ۴ گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار می دهد چرا که این ساعت هوشمند به یک اپلیکیشن پخش موسیقی نیز مجهز شده.

سامسونگ در نسل سوم از ساعت هوشمند خود یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس پردازشی ۱ گیگاهرتز را به کار گرفته است در حالی که باتری آن نیز به ۳۸۰ میلی آمپر می رسد. رسیدیم به بخش جالب ماجرا: سامسونگ وعده می دهد که با یک بار شارژ، می توانید تا چهار روز از گیر اس ۳ استفاده کنید.

Screen Shot 1395-06-10 at 20.37.17-w600

البته برای دستیابی به این میزان از عمر باتری، سامسونگ حالتی ویژه را برای ذخیره باتری توسعه داده و آن را در ساعت جدیدش قرار داده است. در این راستا شما می توانید همه ویژگی های دیجیتالی ساعت خود را غیر فعال کرده و صرفاً از آن به عنوان یک ساعت استفاده کنید. این حالت به شکل خودکار زمانی که باقی مانده باتری ساعت شما به ۵ درصد می رسد، فعال می شود.

باید ذکر کرد که محصول مورد اشاره باز هم از سیستم عامل تایزن بهره می برد و سامسونگ اینک اذعان دارد که بیش از ۱۰ هزار اپلیکیشن برای این پلتفرم توسعه یافته و در دسترس است. تا کنون سامسونگ صحبتی از قیمت گیر اس ۳ نکرده اما بیان می کند که در انتهای مهر ماه (اکتبر) آن را به بازار عرضه خواهد کرد. گیر اس ۳ اکنون با موبایل های اندرویدی هماهنگی دارد اما به زودی پشتیبانی از iOS نیز به آن اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Behzad Live
    Behzad Live | ۲۴ آبان ۱۳۹۵

    سیستم عامل ساعت هوشمند باید اندروید ویِر باشه که راحت با گوشی سینک بشه. من الجی w150 دارم. فوق العاده راضی هستم و انقدر کمکم کرده. واقعا واسم هم یه ساعته خوشگله هم سرشار از امکانات اندروید ویِر. اخرین ورژن هم نصب کردم اینم ورژنش : 1.1.1.1929530 android wear
    Google play service 9.8.76
    فوق العاده راضیم. نوتیفیکشنامو راحت میخونم. چند تا واچ فیس ساعت خریدم از پلی استور. خیلی خوشگلتر شده. بیشترین کاراییش واسه من اعلانات میباشد که بدون اینکه گوشیمو از جیبم دربیارم مچ دستمو نگاه میکنم و یکی یکی راحت میخونم. الجی هم کیفیتش عالیه.

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    ده هزار اپلیکیشن؟ پیشرفت جالبی بوده. حتما ابزار توسعه و برنامه نویسیش خیلی خوب بوده که اینقدر برنامه براش نوشته شده.

  • بیژن
    بیژن | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    امکانات ساعت سامسونگ از گوشی اپل بیشتره خخخخ

  • امینnew
    امینnew | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    ایسوس چه ساعتی زده اینو میخوره از لحاظ طراحی

  • آریا
    آریا | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    چون تایزنیه پس بندازش دور

مطالب پیشنهادی