ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ZTE Axon 7 mini آشنا شوید

تلفن هوشمند ZTE Axon 7 یکی از اعضای خانواده ی پرچمدار تازه ای است که ZTE به بازار می آورد. ZTE Axon 7 mini نیز کوچک ترین عضو این خانواده است. البته کلمه ی «mini» ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۷

تلفن هوشمند ZTE Axon 7 یکی از اعضای خانواده ی پرچمدار تازه ای است که ZTE به بازار می آورد. ZTE Axon 7 mini نیز کوچک ترین عضو این خانواده است.

البته کلمه ی «mini» کمی بحث برانگیز است چرا که مینی نامیدن تلفنی با نمایشگر ۵.۲ اینچی با اسپیکر های استریو در دو طرف کمی دشوار می شود. اما شاید بتوان گفت به نسبت Axon 7 کوچک تر است.

تلفن هوشمند Axon 7 mini نیز از همان اسپیکر های تأثیرگذار استریویی برخوردار است که به واسطه ی جادوی Dolby Atoms و یک چیپ اختصاصی صدا تغذیه می شوند.

نمایشگر آن نیز با اینکه به ۱۰۸۰ کاهش یافته، مثل Axon 7 از فناوری AMOLED بهره می گیرد.

دوربین آن به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی و گشادگی دیافراگم ۱.۹ مجهز است، OIS از آن حذف شده و رزلوشن ویدیوی آن نیز به ۱۰۸۰ محدود شده است. اما حداقل دوربین سلفی آن همان دوربین Axon 7 است و تغییری نکرده.

پردازنده ی مدل مینی Axon 7 نیز به جای اسنپدراگون ۸۲۰، از مدل قدیمی تر ۶۱۷ بهره می برد. مدل پایه ی آن با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه می شود، اما می توانید نسخه ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی آن را نیز داشته باشید. Axon 7 mini یک تلفن هوشمند دو سیم کارته با پورت هیبرید است؛ یعنی اگر بیخیال سیم کارت دوم شوید می توانید حافظه ی بیشتری به دستگاه خود بیافزایید.

تلفن هوشمند ZTE Axon 7 mini در همین ماه جاری میلادی با قیمت ۳۰۰ یورو عرضه خواهد شد. موبایل مذکور در اروپا در کشور های آلمان، اسپانیا، لهستان، و روسیه عرضه می شود. ایالات متحده، هند، ژاپن، استرالیا، و عربستان سعودی نیز دیگر کشور هایی هستند که این موبایل در آنها عرضه می شود اما هنوز اطلاعات بیشتری از قیمت گذاری محلی ان در دست نیست. در امریکا Axon 7 به قیمت ۴۰۰ دلار پیش سفارش می شود.

zte 2 zte 3 zte

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alone Hero
    Alone Hero | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    اي کاش توي ايران هم مي آمد:-(
    ولي حداقل بايد از اسنپ دراگون 625 استفاده مي کرد

مطالب پیشنهادی