ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قابلیت همکاری همزمان در ویرایش مستندات را به اپلیکیشن iWork می آورد

کمپانی اپل طی رویداد معرفی آیفون های جدید خود در شهر سان فرانسیسکوی ایالات متحده از قابلیت جدیدی برای اپلیکیشن iWork رونمایی کرده است که مطمئناً اهالی کوپرتینو را وارد رقابتی جدی با مایکروسافت و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۶

کمپانی اپل طی رویداد معرفی آیفون های جدید خود در شهر سان فرانسیسکوی ایالات متحده از قابلیت جدیدی برای اپلیکیشن iWork رونمایی کرده است که مطمئناً اهالی کوپرتینو را وارد رقابتی جدی با مایکروسافت و گوگل و نرم افزارهای آنها خواهد کرد.

اپل در مراسم خود دمویی را به نمایش درآورد که در آن چند نفر به صورت همزمان می توانستند از طریق پلتفرم های مک، آیفون، آپید و وب روی مستندات مختلف کار کنند. در واقع در حال حاضر دیوایس های مختلف اپل به یکی از اجزای اساسی محیط های اداری تبدیل شده اند و سازگاری تمام پلتفرم ها با iWork و نیز امکان همکاری همزمان، مطمئناً باعث خوشحالی بسیاری از دارندگان این اپلیکیشن خواهد شد.

«سوزان پرسکات» (Susan Prescott)، نایب رییس بخش بازاریابی اپلیکیشن های اپل طی نمایش دموی مورد اشاره گفت: «iWork اپلیکیشنی برای ساخت مستندات زیبا و درگیرکننده است. برای افرادی که می خواهند از قدرت iWork بهره ببرند، راهی عالی در راستای همکاری با همکاران یا هم کلاسی ها فراهم آمده است.»

در نهایت باید افزود که قابلیت ویرایش همزمان مستندات از سوی چند شخص متفاوت، مدت ها است که به اپلیکیشن های گوگل و مایکروسافت اضافه شده اما ارائه آپدیت جدید از سوی اهالی کوپرتینو نشان می دهد که اپل حالا بیش از هر زمان دیگری رقابت با اپ های گوگل و آفیس مایکروسافت را جدی گرفته و می خواهد بخش بیشتری از کاربران را به سمت اپلیکیشن iWork خود جذب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی