ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن آتلوک مایکروسافت با اضافه شدن قابلیت های تقویم Sunrise به روز رسانی شد

بالاخره زمان خداحافظی با اپلیکیشن تقویم Sunrise هم فرا رسید و مایکروسافت از امروز دسترسی کلیه کاربران به آن را قطع خواهد کرد. البته قرار بود که این قطع پشتیبانی دو هفته پیش و در تاریخ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

بالاخره زمان خداحافظی با اپلیکیشن تقویم Sunrise هم فرا رسید و مایکروسافت از امروز دسترسی کلیه کاربران به آن را قطع خواهد کرد. البته قرار بود که این قطع پشتیبانی دو هفته پیش و در تاریخ 31 اوت انجام بگیرد، اما غول نرم افزاری این کار را امروز و با اندکی تأخیر انجام داده تا طی این فرصت بتواند بهترین قابلیت های سانرایز را به اپلیکیشن های آتلوک خود برای تلفن های هوشمند منتقل نماید.

از امروز نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن آتلوک از آیکن رویدادهای تقویم سانرایز پشتیبانی می کنند. با انتخاب آیکن های گوناگون برای رویدادها، می توانید با نگاهی سریع به تقویم آتلوک موضوع آن ها را به راحتی برای خود یادآوری کنید.

البته مایکروسافت در به روز رسانی آتلوک آیکن های جدیدی هم به مجموعه آیکن های قدیمی سانرایز اضافه کرده است. مورد بعدی، دسترسی به قابلیت Interesting Calendars سانرایز است که به شما امکان مشترک شدن در تقویم های آماده (به عنوان مثال رویدادهای ورزشی) را می دهد.

outlook+calendar+icons-w600

امکان تعامل با تقویم اپلیکیشن های دیگر نیز قابلیت دیگر نسخه جدید آتلوک به حساب می آید. اما یک ابزار محبوب سانرایز یعنی انتخاب کننده تاریخ و زمان قرار ملاقات ها هم به آتلوک اضافه شده، ولی در حال حاضر فقط کاربران iOS به آن دسترسی دارند.

مضاف بر این، قرار است که اپلیکیشن های آتلوک به یک نقشه درون برنامه ای برای نمایش محل برگزاری رویدادهای شما مجهز شوند. امکان تعیین قرار ملاقات مجدد و برنامه ریزی قرار ملاقات ها در Skype for Business هم امکانات جدید دیگر آتلوک در به روز رسانی های آینده خواهند بود.

گفتنی است که تیم سانرایز در طراحی مجدد اپلیکیشن آتلوک که سال گذشته انجام شد، نقش بزرگی ایفا کرد. به همین خاطر مایکروسافت هیچ ابایی برای اضافه کردن بهترین قابلیت های سانرایز به اپلیکیشن آتلوک خود ندارد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که اضافه شدن این قابلیت ها چقدر در آینده کاری تیم سانرایز اثرگذار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی