ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آتش گرفتن گلکسی نوت 7 در جیب شهروند فلوریدایی، سامسونگ را به دادگاه کشاند

تقریباً همه ما منتظر سرازیر شدن سیل شکایات از سامسونگ به خاطر آتش گرفتن گلکسی نوت 7 بودیم، و بالاخره اولین مورد از آنها در ایالت فلوریدا به ثبت رسید. طبق گزارش رویترز، فردی که ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

تقریباً همه ما منتظر سرازیر شدن سیل شکایات از سامسونگ به خاطر آتش گرفتن گلکسی نوت 7 بودیم، و بالاخره اولین مورد از آنها در ایالت فلوریدا به ثبت رسید. طبق گزارش رویترز، فردی که به خاطر آتش گرفتن موبایل در جیب شلوارش دچار سوختگی درجه دوم در ران پا و انگشت شست دستش شده، از کمپانی مذکور شکایت کرده است.

این مرد که «جاناتان استروبل» نام دارد، می گوید در تاریخ 9 سپتامبر (19 شهریور) دچار این حادثه شده، که اگرچه یک هفته بعد از فراخوان غیر رسمی سامسونگ محسوب می شود، اما این تاریخ یک هفته قبل از اعلام جمع آوری رسمی این دستگاه است که از سوی کمیسیون امنیت محصولات مصرفی ایالات متحده اعلام گشته.

طبق اخبار موجود، این دادخواست مواردی همچون پرداخت هزینه های پزشکی، جبران خسارات روحی و جسمی، و حقوق از دست رفته به خاطر بستری شدن در بیمارستان را شامل می شود.

در همین رابطه یکی از سخنگویان شرکت کره ای می گوید: «ما از وضعیت آقای استروبل آگاهیم. به همین خاطر از تمامی مالکین نوت 7 تقاضا داریم سریعاً موبایل خود را خاموش کرده و آن را تعویض نمایند.»

گفتنی است تا روز پنجشنبه تعداد 92 مورد داغ شدن بیش از حد فبلت گلکسی نوت 7 در ایالات متحده گزارش شده، که 26 مورد سوختگی و 55 مورد خسارت مالی، از جمله آتش سوزی در خودرو و گاراژ را در بر می گیرد.

اما با وجود این همه اتفاق ناگوار، فرایند تعویض یا پس گرفتن این اسمارت فون به کندی صورت می پذیرد، و ظاهراً هنوز بیش از 85 درصد از دستگاه های نوت 7 به فروش رسیده در ایالات متحده آمریکا در دست خریداران هستند، زیرا از بین یک میلیون محصول تحویلی به شهروندان، فقط 130 هزار عدد مرجوع شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    وقتی فراخوان داده که بیاید پس بدید دیگه کمپانی مقصر نیست...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی