اکنون هوآوی آپید پرو را به تمسخر می گیرد [تماشا کنید]
چند هفته پیش بود که مایکروسافت در یکی از آگهی های تلوزیونی اش، آیپد پرو از اپل را به سخره گرفت و این محصول را دستگاهی نه چندان پویا توصیف کرد که در برابر سرفس ...
چند هفته پیش بود که مایکروسافت در یکی از آگهی های تلوزیونی اش، آیپد پرو از اپل را به سخره گرفت و این محصول را دستگاهی نه چندان پویا توصیف کرد که در برابر سرفس پرو کارایی چندانی دارد.
اکنون شرکت هوآوی کمپین تبلیغاتی تازه ای برای «Matebook» به راه انداخته و مقایسه محصول خود با آیپد اپل را آغاز کرده؛ دستگاهی که شباهت زیادی به «سرفس پرو ۴» دارد و به نوعی دنباله روی آن است.
مانند سرفس پرو، Matebook هم در واقع یک تبلت است که می توانید در کنارش از کیبورد و قلم هوشمند استفاده کرده و آن را تبدیل به یک کامپیوتر کنید و سپس اپلیکیشن های مایکروسافت را نیز به شکل کامل در آن اجرا نمایید. مانند یک کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ.
این دقیقاً همان نقطه ایست که آیپد پرو بازی را می بازد و اکنون هوآوی در کنار مایکروسافت، تصمیم گرفته تا توجه کاربران را به همین مسئله بیشتر جلب کرده و برتری ابزارهای ویندوزی را به نمایش کشد.
از سوی دیگر باید توجه داشت که هوآوی می خواهد حضور پر رنگ تری در ایالات متحده داشته باشد و به همین دلیل پای مایکروسافت و اپل را به آگهی تازه اش باز کرده است.
قیمت «میت بوک» هوآوی از ۷۰۰ دلار آغاز می شود و این مدل به عنوان نمونه پایه، به پردازنده مرکزی Core M3 و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز است. البته استایلوس مخصوص میت بوک قیمتی ۶۰ دلاری دارد در حالی که کیبورد آن نیز با بهای ۱۳۰ دلار فروخته می شود و در نهایت یک داک ۹۰ دلاری را هم می توان برایش تهیه کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من نه طرفدار هواوی هسم نه اپل.ولی خداییش این هواوی چی میگه????
مطمئنن اثر ایفون جدیده همه رو گرفتن اخه بعد 6s و 6s plus هرچی اپل داده فقط به درد تبلیغات شرکت های دیگه میخوره که مسخرش کنن والا یه زمانی اپل میگفت رم و سی پی یو پایین میدم سیستم عاملم قویه حالا که 3 گیگ رم دارن ینی سیستم عامل ضعیف شده مسخره کرده همه رو
دیجیاتو چرا مسخره بازی درمیاری و کامنتارو پخش نمیکنی???
به قول معروف آب که سربالا بره قورباغه خوار هفت تیر کش میشه ???
داداچ فکر میکنم اشتباه گفتی.
شهر که بیکلانتر میشه، قورباغه هم هفتتیرکش میشه!
???????????????
بد بد بد!!!! اول اینکه ایده از تبلیغات مایکروسافت برداشته شده. دومم اینکه با cpu core m تقریبا هیچ کار سنگینی نمیشه انجام داد! ولی با یک microsoft surface pro میان رده تقریبا همه کار (جز بازیهای سنگین) انجام داد. خودم دارم روش تدوین میکنم
بستگی به قیمتش تو ایران داره که بد یا خوب بنطر بیاد ولی برای امور نتی و بعضا کارای اداری و مهندسی کار میکنه.