ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اجرای اندروید در سیستم عامل کروم
تکنولوژی

بالاخره پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی به نسخه پایدار سیستم عامل کروم افزوده شد

برای اولین بار حدود پنج ماه پیش بود که در کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۱۶ گوگل اعلام شد، کاربران سیستم عامل کروم می توانند اپلیکیشن های اندرویدی را روی کروم بوک های خود نصب نمایند. امکان بهره ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

برای اولین بار حدود پنج ماه پیش بود که در کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۱۶ گوگل اعلام شد، کاربران سیستم عامل کروم می توانند اپلیکیشن های اندرویدی را روی کروم بوک های خود نصب نمایند.

امکان بهره گیری از ذخیره عظیم اپلیکیشن های اندرویدی و سرویس های گوگل پلی مدتی بود که به صورت آزمایشی در نسخه بتای سیستم عامل کروم اضافه شده بود، اما از این پس و البته به تدریج تمام کروم بوک های پشتیبانی شده از این ویژگی برخوردار خواهند شد.

لازم به ذکر است که این قابلیت به تدریج برای کروم بوک های مختلف در حال عرضه است. طبق اعلام گوگل، Chromebook R11 ایسر و Chromebook Flip ایسوس اولین محصولاتی هستند که این آپدیت را دریافت می نمایند.

جالب اینجاست که هنوز مشخص نیست Google Pixel سال ۲۰۱۵ کی از قابلیت اجرای اپلیکیشن های اندرویدی بهره مند می شود.

آپدیت 53.0.2785.129 سیستم عامل کروم علاوه بر افزوده شدن این امکان مورد انتظار، شامل اصلاح تعداد قابل توجهی از  باگ ها و نقص های امنیتی قبلی است.

هنوز مشخص نیست که دیگر کروم بوک های پشتیبانی کننده چه زمانی به نسخه جدید آپدیت می شوند، اما به احتمال فراوان این اتفاق تا پیش از برگزاری رویداد ۴ اکتبر (۱۳ مهر) به وقوع خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی