ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسناد محصول مرموزی از اپل مجهز به بلوتوث و NFC به FCC تحویل داده شدند

به تازگی اسناد یک «دستگاه بی سیم» متعلق به اپل در پایگاه داده FCC ID رؤیت شده. بنا به درخواست این کمپانی تمامی اطلاعات از جمله تصاویر، راهنمای کاربری و نمودارهای این دستگاه به طور ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

به تازگی اسناد یک «دستگاه بی سیم» متعلق به اپل در پایگاه داده FCC ID رؤیت شده. بنا به درخواست این کمپانی تمامی اطلاعات از جمله تصاویر، راهنمای کاربری و نمودارهای این دستگاه به طور کامل محرمانه بوده و بنابراین نمی توان گفت این اسناد به چه ابزاری تعلق دارند.

طبق اطلاعات موجود، شماره مدل این دستگاه A1844 است که با سری هیچکدام از محصولات کنونی این کمپانی مطابقت ندارد. همچنین برچسب رگولاتوری نشان می دهد دو پیچ شش پر در قسمت پایین آن وجود دارند، ضمن اینکه لبه هایش نیز اندکی خمیده هستند. ولتاژ عملیاتی این ابزار نیز 5.5 تا 13.2 ولت عنوان شده.

apple-a1844-fcc-filing

بررسی های کمپانی مستقل UL نیز نشان می دهد این ابزار وایرلس مجهز به ارتباط بلوتوث و NFC است، اما نامی از Wi-Fi برده نشده.

برخی از وب سایت ها می گویند تصویر فوق مربوط به Apple TV جدید است، اما طبق تصویر فوق به نظر نمی رسد ابعادی نزدیک به اپل تی وی را شاهد باشیم. همچنین متن رگولاتوری مستقیماً پشت بدنه دستگاه حک شده که اطلاعاتی همچون نحوه سیم کشی را نشان می دهد، موضوعی که تاکنون در محصولات اپل دیده نمی شود.

با این تفاسیر به نظر می رسد ابزار وایرلس مذکور فقط به منظور استفاده داخلی طراحی شده و محصول نهایی برای مشتریان عمومی نخواهد بود. هرچند بدون کسب اطلاعات بیشتر، هر حدسی در این زمینه ممکن است که در این بین می توان به AirPort Extreme یا اسپیکر هوشمند مجهز به Siri اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • م
    م | ۴ مهر ۱۳۹۵

    افرین به هوش ??

  • mohammad reza heydariazar
    mohammad reza heydariazar | ۴ مهر ۱۳۹۵

    مطمئنأ از سری آیفونا نیست چون پیچ داره

مطالب پیشنهادی