بعد از سامسونگ نوبت به اپل رسید؛ آیفون 7 هم منفجر شد
در حالی که سامسونگ سخت مشغول جمع آوری واحدهای آسیب پذیر گلکسی نوت 7 در سراسر جهان بود، گزارش های متعددی از آتش سوزی موبایل های گلکسی اس 7 و حتی گلکسی نوت 2 به ...
در حالی که سامسونگ سخت مشغول جمع آوری واحدهای آسیب پذیر گلکسی نوت 7 در سراسر جهان بود، گزارش های متعددی از آتش سوزی موبایل های گلکسی اس 7 و حتی گلکسی نوت 2 به گوش رسید. با توجه به اینکه تمام وقایع مربوط به انفجار باتری گلکسی نوت 7، درست هنگام معرفی و عرضه آیفون های جدید اپل صورت گرفتند، مسلماً کره ای ها به بخت بد خود لعنت فراوان فرستاده اند.
با این حال، اخیراً تصویری در انجمن Reddit منتشر شده که شاید لبخند را به لب مدیران سامسونگ آورد؛ تصویری که به یکی از واحدهای منفجر شده آیفون 7 اهالی کوپرتینو تعلق دارد. نوت 7 های سامسونگ هنگام شارژ آتش می گرفتند اما کاربری به نام Kroopthesnoop در ردیت نوشته که آیفون 7 مشکی مات او، حتی پیش از رسیدن به دستش منفجر شده است.
در تصویری که بالاتر قرار گرفته است، می توان موبایلی سوخته شده را مشاهده کرد که برای تنوع هم که شده، نام و لوگوی سامسونگ روی آن به چشم نمی خورد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره چگونگی آتش سوزی این آیفون 7 در دست نیست و کاربر مورد اشاره هم می گوید که احتمالاً اتفاقی ناگوار در میان مسیر کارخانه تا ارسال به وقوع پیوسته است.
همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، بخش داخلی جعبه بر اثر انفجار صدمه دیده اما بسته بندی دستگاه با توجه به شرایط به وجود آمده برای موبایل مورد بحث، بسیار سالم باقی مانده است. در هر صورت فعلاً باید با عینک تردید به این مسئله نگاه کرد و هنوز نیازی به نگرانی از سوی خریداران آیفون 7 یا 7 پلاس نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

با این کارا فقط آبروی شرکتارا جلوی طرف داراشون میبرید
تعجبی نداره،آیفون همیشه تو سری های اصلی مشکلاتی داشته.? ولی سری های S دار تقریبا بدون مشکل بودن
گوه نخور
گوشی فقط سونب
طرفدارای اپل کجان؟!? بیاین حالا سامسونگ مسخره کنین بییاین دیگه کجایین
من طرفدار اپل نیستم اما موندم تو با چه رویی حرف میزنی
طرفدارای اپل کجان؟! ?
جالبه تو جعبه اینجوری شده!!! حتی شارژم نزده
آیفون عشقم چرا منفجر شدی؟ به سامسونگ عشق دومم حسودی کردی؟❤?
فک کنم منفجر شدن جدید ترین نوآوری سال 2016 هست
???????
این چه وضعیه
تف تو این 2016