ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اچ تی سی قصد دارد با معرفی موبایل Bolt چیپست اسنپدراگون 810 را زنده سازد

طی چند هفته اخیر، اخبار و شایعات زیادی در مورد موبایل بعدی اچ تی سی تحت عنوان Bolt با نام رمز Acadia به گوش رسیده. این محصول از طراحی شبیه به HTC 10 برخوردار است، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طی چند هفته اخیر، اخبار و شایعات زیادی در مورد موبایل بعدی اچ تی سی تحت عنوان Bolt با نام رمز Acadia به گوش رسیده. این محصول از طراحی شبیه به HTC 10 برخوردار است، اما نمایشگر آن کمی بزرگ تر شده و به صورت پیش فرض به اندروید 7.0 مجهز خواهد بود.

با این حال، یکی از ویژگی های تعجب برانگیز در آن، حذف جک 3.5 میلیمتری و محبوب هدفون است که این روزها مورد غضب تولیدکنندگان مختلف قرار گرفته و ظاهراً به پایان عمر نسبتاً طولانی اش نزدیک می شود.

اما به تازگی یکی از افشاگران معروف دنیای تکنولوژی و توسعه دهنده رام های اختصاصی با نام مستعار LlabTooFeR در حساب کاربری توئیتر خود اطلاعاتی را در رابطه با چیپست و نمایشگر به کار رفته در HTC Bolt اعلام نموده.

طبق اظهارات این فرد، اچ تی سی قصد ندارد از اسنپدراگون 820 در موبایل جدیدش بهره گیرد، بلکه می خواهد شگفتی را کامل کرده و به سراغ چیپست نیمه-منسوخ اسنپدراگون 810 برود.

حتماً به یاد دارید که مشکل داغ شدن بیش از حد این قطعه سخت افزاری، چه بلایی را سر بیشتر تولید کنندگان از جمله همین شرکت تایوانی آورد. بنابراین حتی اگر فرض کنیم آنها توانسته اند به گونه ای بر نقص یاد شده فائق آیند، باز هم انتخاب چیپست دو سال قبل کمی غیرمنطقی به نظر می رسد.

بخش دوم توئیت مورد بحث کمی خوشحال کننده بوده و حکایت از به کار گیری نمایشگر 5.5 اینچی WQHD دارد، که البته همان QHD خودمان است و رزولوشنی برابر با 1440×2560 پیکسل دارد. علاوه بر این موارد، انتظار می رود در HTC Bolt شاهد 3 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش باشیم.

گفتنی است هنوز اطلاعات موثقی در مورد جزئیات سخت افزاری HTC Bolt وجود ندارد، بنابراین ناچاریم به همین حدس و گمان ها بسنده کنیم. احتمالاً طی روزهای آتی خبرهای بیشتری در مورد این اسمارت فون منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    خوب آدم عاقل میره پرچمدار سابق میخره .. مثل اچ تی سی 9 یا سونی ز3 پلاس .... از نظر رام و ساپورت هم خیالش راحت تره .... تازه ! هدفون هم بهش میخوره ...

    آدم مگر اینکه مغز حر خورده باشه بره این گوشی بخره که پورت هدفون هم نداره

  • azizii
    azizii | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    این گوشی قطعا میان رده هست، و فکر خیلی خوبیه استفاده از اسنپ 810 ، از اسنپ 615که خیییلی بهتر و قوی تره به شرطی مشکل داغ کردن نداشته باشه، مهندسین و مدیرانش انقد احمق نیستن که برا پرچمدار 810بزارن ، دمش گرم ایده خوبیه برا میان رده

    • آدم های ساده را دوست دارم
      آدم های ساده را دوست دارم | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

      810 میان رده ??

  • AmirSlip
    AmirSlip | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    808 میزاشت باز بهتر بود۱!

  • SISTANI
    SISTANI | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    چرا سنگ کوالکام به سینه میزنی!

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    خیلی بعیده، اگر این اتفاق بیوفته یا عالی میشه یا اچ تی سی خداحافظت ??????

  • esmaeilprl
    esmaeilprl | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    مدیر عامل اچ تی سی رو کسی از نزدیک دیده؟ تا حال کسی مث اون به هیکل خودش ری..
    کسی پرسیده چرا یهو ک.... شده 810 زده؟

  • esmaeilprl
    esmaeilprl | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    ک...ل ?

  • meysam
    meysam | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    همه دارن 820 میزارن کنار 821 میزنن اچ تی سی 820 گذاشته کنار 810 ورداشته?
    چه وضعشه ....??

  • ناصر
    ناصر | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    اچ تی سی با 810نابود میشه

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    داداش ۸۲۰ دارن میزنن رو گوشیا ، سامسونگ داره ۸۳۰ عه ۱۰ نانومتری میسازه... به خدا داری اشتباه میزنی ? #من_خودم_گوشیم_htc_عه

مطالب پیشنهادی