ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Stickman Basketball 2017؛ آدمک های بسکتبالیست

عناوین معروف کمپانی های الکترونیک آرتز و 2K Games را فراموش کنید. لذت واقعی بسکتبال اینجاست. شاید عناوین ورزشی استیکمن ها همانند رقیب های مشهورش چندان شبیه سازی شده نباشند اما همیشه تجربه ای فان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

عناوین معروف کمپانی های الکترونیک آرتز و 2K Games را فراموش کنید. لذت واقعی بسکتبال اینجاست. شاید عناوین ورزشی استیکمن ها همانند رقیب های مشهورش چندان شبیه سازی شده نباشند اما همیشه تجربه ای فان به بازیکن ها هدیه می دهند. اتفاقا اگر بخواهیم از بزرگترین نقطه مثبت بازی های استودیو Djinnworks GmbH اسم ببریم به همین مسئله اشاره خواهیم کرد.

Stickman Basketball 2017 آمده تا جای یک گیگابایت، تنها با چند مگابایت بازیکن ها را روزها یا شاید هم ماه ها سرگرم خود نماید؛ عنوانی که می توانیم آن را از بهترین بازی های ورزشی ساخته شده توسط Djinnworks GmbH بنامیم. اگر از حجم زیاد اپلیکیشن های ورزشی خسته هستید و می خواهید یک تجربه آرکید/شبیه سازی داشته باشید، معرفی امروز را از دست ندهید.

Stickman Basketball 2017 - mobile
Stickman Basketball 2017 عنوانی آفلاین بوده و جدا از بخش مولتی پلیر، می توانید روی یک دیوایس تا چهار نفر به تجربه بازی بشینید.

استیکمن ها را همیشه به خاطر فریم ریت مناسب آن ها می شناسیم. این بار توسعه دهنده نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا عنوانی عاری از هر گونه مشکلات عجیب گرافیک بسازد. نتیجه این زحمت ها را می توانیم با فریم ریت و انیمیشن های بسیار روان کاراکترها ببینیم. هنگام انجام Stickman Basketball 2017، خیلی کم سرعت بازی کاهش یافته و این المان توانسته تا جذابیت بازی را افزایش دهد.

دومین بخش بسیار مثبت ساخته Djinnworks GmbH، کنترل فوق العاده ساده کاراکترها است. جالب اینجاست می توانید پیش از انجام بازی بخش حرکت بسکتبالیست ها روی اتوماتیک بگذارید. برای جا به جایی بازیکن ها از آنالوگ چپ استفاده کرده و کارهای دفاعی یا حملات هم با دکمه های سمت راست امکان پذیر هستند. از فریم ریت بالا و کنترل ساده کاراکترها که بگذریم به حالت های گیم پلی و تیم ها می رسیم.

Stickman Basketball 2017 - game
طراحی بهتر شخصیت ها نسبت به قسمت قبل، قابلیت تغییر زاویه دوربین و زمین های متفاوت از بقیه المان های مثبت این عنوان بسکتبالی هستند.

قسمت قبل تنها 32 تیم داشت. این بار استودیو سازنده 115 تیم متفاوت برای Stickman Basketball 2017 قرار داده و می توانید هر کدام از آن ها را که خواستید انتخاب نمایید. همانند گذشته شاهد چهار حالت گیم پلی هستیم که متاسفانه بخش «بسکتبال خیابانی» حذف شده و «لیگ ها» جایگزینش شده اند. اگر بخواهیم پیش از پایان حرف های خود به بخش صداگذاری بپردازیم، باید بگوییم که خبری از گزارشگر نیست.

بیشترین چیزی که می شنوید صدای توپ یا تشویق تماشاییان بوده و موسیقی منو هم به خوبی با دنیای بسکتبال سازگار است. همان گونه که ابتدای متن اشاره کردیم، Stickman Basketball 2017 با حجم پایین و پیشرفت هایش نسبت به گذشته توانسته یکی از بهترین بازی های ورزشی اسمارت فون ها لقب بگیرد. مهم نیست علاقه مند به چه سبک یا بازی هایی هستید، تجربه ساخته Djinnworks GmbH را به خاطر ذات مفحرش پیشنهاد می کنیم.

Stickman Basketball 2017

Stickman Basketball 2017

سازنده: Djinnworks GmbH قیمت: ورژن اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 204 / 57.8 / 176.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • dmo
    dmo | ۷ آبان ۱۳۹۵

    بعد یه دست بازی کردن میشه راحت فهمید که از کجا بندازی میره تو سبد بنابراین بدرد نمیخوره

  • علیali
    علیali | ۶ آبان ۱۳۹۵

    بازیش قشنگه

  • | ۶ آبان ۱۳۹۵

    این اختلاف حجم پلتفرم ها برای چیه؟

  • army4030
    army4030 | ۶ آبان ۱۳۹۵

    این شرکت پیش خودش چی فکر میکنه ناموسا فوتبالش چی بود که بس ساخت

مطالب پیشنهادی