ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردموند و رقابت تازه اش با Slack و فیسبوک: Microsoft Teams رسماً معرفی شد [تماشا کنید]

اپلیکیشن Yammer یقینا قادر به رقابت با سرویس Slack نیست، به همین خاطر مایکروسافت تصمیم گرفته تا اپلیکیشن دیگری برای چت های تجاری طراحی کند. این اپلیکیشن که به سادگی Microsoft Teams نامگذاری شده، بخشی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۵۸

اپلیکیشن Yammer یقینا قادر به رقابت با سرویس Slack نیست، به همین خاطر مایکروسافت تصمیم گرفته تا اپلیکیشن دیگری برای چت های تجاری طراحی کند. این اپلیکیشن که به سادگی Microsoft Teams نامگذاری شده، بخشی از مجموعه آفیس 365 خواهد بود.

به گفته مایکروسافت، Teams با پشتیبانی از چت های بخش بندی شده، تعامل با مایکروسافت آفیس و مکالمات ویدئویی چند نفره محصولی است که به راحتی از دیگر رقبای خود یعنی Slack و Hipchat متمایز می شود.

مایکروسافت این اپلیکیشن را دقایقی پیش و در جریان رویدادی که هم اکنون در نیویورک آمریکا در حال برگزاری است به دنیا معرفی کرد. در واقع با Teams غول نرم افزاری قصد آن کرده تا قدرت کلیه ابزار بهره وری خود را در یک اپلیکیشن واحد به رخ دیگر رقبا بکشد.

Asana-tabs-integration-in-Microsoft-Teams-web-w600

برای رونمایی از Teams ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت دقایقی پیش روی صحنه رفت و شروع به تشریح قابلیت های این اپلیکیشن نمود. "این که چگونه یک تیم با بهره وری بالا جمع آوری و آن ها را برای رسیدن به موفقیت آماده کنید، یکی از مهم ترین اهداف هر سازمانی است."

وی در ادامه گفت: "هیچ دو تیمی مشابه هم نیستند، و هیچ دو پروژه ای را پیدا نمی کنید که کاملا شبیه به یکدیگر باشند. برای پروژه های تیمی ابزار یکپارچه ای وجود ندارد، اما ما مجموعه ای از ابزارها برای پروژه های تیمی را در سرویسی به نام آفیس 365 گردآوری کرده ایم. از نظر ما قدرت بخشیدن به تیم ها به مراتب مسئله مهم تری است تا این که آنها را در یک جا دور هم جمع آوری کنید."

Integration-of-Polly-bot-in-Microsoft-Teams-web-w600

نادلا در ادامه صحبت هایش از Yammer به عنوان "بورد اعلاناتی برای تمامی اعضای یک کمپانی" یاد کرد، و اذعان داشت که همین حالا بسیاری از پروژه های تیمی در سراسر دنیا از طریق اپلیکیشن Skype for Business پیش می رود. با این حال هنوز خلاء نبود یک اپلیکیشن واحد که بتواند تمامی نیازهای یک تیم را در خود گردآوری کند به شدت احساس می شود.

به همین خاطر مایکروسافت Teams را تحت عنوان یک "فضای کاری چت محور" توسعه داده که اعضایش می توانند به طور همزمان در آن تعامل داشته باشند. نادلا در ادامه اذعان داشت که Teams پس از انتشار بلافاصله جایگزین Yammer نمی شود، اما مطمئنا این موضوع برایش کار آسانی خواهد بود.

Microsoft-Teams-channel-web-w600

به گفته کریگ کونیگزبائر، معاون مجموعه آفیس 365 سرویس Teams یک محیط باز اداری خواهد بود که امکاناتی همچون پیام رسانی گروهی، تعامل با اسکایپ برای ویدئوها و پیام های صوتی و امکانات دیگری نظیر چت های بخش بندی شده (که در Slack نمی بینید) را برای استفاده کنندگانش به ارمغان می آورد.

همچنین اموجی ها نیز در Teams پشتیبانی می شوند تا به فضای چت های کسل کننده کاری کمی شور و هیجان بدهند. جابجایی میان صفحه تیم های مختلف هم به سادگی انجام می گیرد و با مکانیزم دشواری همچون Slack برای این کار مواجه نخواهید بود.

Microsoft-Teams-Hero-Screen-web-w600

در بازار شلوغ اپلیکیشن هایی که برای پیشبرد پروژه های تیمی طراحی شده اند، Teams راه سختی برای مطرح شدن در پیش دارد. با این وجود با توجه به امکانات قدرتمندی که در خود گنجانده، هیچ بعید نیست که نظر استفاده کنندگان از اپلیکیشن های دیگر را به سوی خود جلب نماید.

صفحه اصلی اپلیکیشن برای هر تیم از بخش های جداگانه ای تشکیل شده که به شما اجازه می دهد فایل های در حال تبادل، فهرست کارهای انجام نشده و حتی اپلیکیشن های شخص ثالث را از نظر بگذرانید. اگر در کار با اپلیکیشن به مشکلی بر بخورید، ربات T-Bot هم هست تا شما را با زبانی ساده برای انجام کارتان راهنمایی کند.

Microsoft-Teams-on-Android-web-w600

اگر مشتاق تجربه قابلیت های Teams هستید، می توانید همین امروز از طریق برنامه پیش نمایش مشتریان آفیس 365 آن را امتحان کنید. همچنین بد نیست بدانید که مایکروسافت قصد دارد تا سیستم دریافت حق اشتراکی مشابه آفیس 365 و Small Business Suite را از سه ماهه نخست سال 2017 در Teams راه اندازی کند.

Microsoft Teams

Microsoft Teams

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و ویندوزفون حجم: 17 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ آبان ۱۳۹۵

    برنامه ویندوز فون و اندرویید همین الان اومد

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۲ آبان ۱۳۹۵

      ممنون. لینک های دانلود اضافه شدند.

مطالب پیشنهادی