ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

محبوبیت مجدد ویدیوی قدیمی لنوو برای دست انداختن مک بوک [تماشا کنید]

اپل بالاخره پس از مدتها خانواده ی مک بوک پرو را بروزرسانی کرد و از جدیدترین لپ تاپ این سری پرده برداشت. هرچند ویژگی اصلی این محصول تاچ بار ابتکاری اپل به حساب می آید، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل بالاخره پس از مدتها خانواده ی مک بوک پرو را بروزرسانی کرد و از جدیدترین لپ تاپ این سری پرده برداشت. هرچند ویژگی اصلی این محصول تاچ بار ابتکاری اپل به حساب می آید، اما سازنده خصوصیت دیگری نیز برای دستگاه در نظر گرفته که آن را در بازار متمایز کرده است.

لپ تاپ جدید اپل بر همین اساس بسته به مدل، به تنها 2 یا 4 درگاه USB نوع C مجهز است که برای همه ی کاربردها از جمله شارژ دستگاه، لازم است آنها را مورد استفاده قرار دهید.

چنین تصمیمی انتقاد زیادی بین کاربران برانگیخته و بسیاری اعتقاد دارند با توجه به اینکه مک بوک پرو محصولی برای کاربردهای حرفه ای به حساب می آید، منطقی نیست که برای اتصال اکثر ابزارهای امروزی به آن نیاز به استفاده از کابل های تبدیل متعدد وجود داشته باشد.

حالا در حالی که 2 هفته از رونمایی لپ تاپ جدید اپل می گذرد، یک ویدیوی تبلیغاتی مربوط به سال 2008 از لنوو بار دیگر بین کاربران اینترنت محبوب شده است، چرا که در این تبلیغ شاهد دست انداختن محدودیت تعداد درگاه ها در مک بوک ایر سالهای پیشین هستیم.

از شما دعوت می کنیم این ویدیو که برای تبلیغ ThinkPad X300 ساخته شده را در ادامه مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۸ آبان ۱۳۹۵

    ولی خدای ظاهر مک کجا ظاهر اون کجا ??

  • احمد تاجر
    احمد تاجر | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    من خودم تا حالا محصولات اپل نخریدم، و نخواهم خرید، چون داخل ایران گرونه و بدرد ما نمیخوره، دوست من تو آمریکا گارسونه ماهی 1500 دلار حقوقشه، میتونه با پول یه ماهش دوتا ایفون بخره، اما ما باید....... ولی نباید چشامون رو ببندیم اپل جز پیشرو های تکنولوژیه و اگه کسی بگه بدرد نمیخوره معلومه اطلاعات کافی نداره و فقط رو تعصب و احساس حرف میزنه

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    اینجاست که میگن:دنیا چقد گنده، کور به کچل میخنده!

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    ????
    چی بگم. اگه این نوآوریه بکنش تو حلقم.

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    خیلی خوب بود ?

  • Elias_Khakpoor
    Elias_Khakpoor | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    الان طرفدارای اپل میان میگن این اپل بود که جرات این کارو داره و تونست پورت هارو حذف کنه .اولا این جرات نیست و نواوری نیست چون اگه بود از اون طرف نمیومد پورت تبدیل بده بخریم تا بتونیم اسدفاده کنیم. و الان دوره ای هست که همه به این پورت ها نیاز دارن از جمله ایفون خود اون شرکت که الان لنگ در هواس.من الان ۹۵۰ دارم usb 3 داره گاهی اوقات لنگ میمونم بخوام چیزی و انتقال بدم تو لپ تاپم و میگم کاش مثلا کابلش همه گیر بود. بعدش اینکه اپل تو حوزه کامپیوتر و لپ تاپ قدرتی نداره که بخواد چیزی رو جا بندازه . فروش مک که هر روز کمتر از دیروزه و سهمی نداره تو بازار که بخواد این جراتش مسیر بازار و عوش کنه. یک بار با ایفون تونست چون مشابهش نبود ولی الان چی ؟ سرفیس ها لپ تاپ های دل و .... با اون ظرافت کامل پورت دارن و بازار این دستگاه ها رو به رشد نه مک ها ثه بخوان مسیر و عوض کنن. اپل به دنبال پول هست و نبود خلاقیت باعث شده که پورتی حذف شه به چشم نواوری بهش دیده بشه. و مشکل اینه در عوض حذف پورت فناوری جایگزین نکرد.زمانی اینفرارد بود با اون دردسر که بعدش حذف شد چون جایگزینش بلوتوث بود .نه اینکه یه پور ت و حذف کنی ده تا سیم و مشکل اضافه کنی ?

    • راه کج کج ک
      راه کج کج ک | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

      خخخخ

    • Rooz5eh
      Rooz5eh | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

      داداش حرفت تا يه جايى درسته ولى يادت باشه فلاپى ديسك رو وقتى اپل حذف كرد همه فك كردن ديوانگيه .. يا درايو نورى رو كه حذف كرد از لپ تاپش همه بازم فك ميكردن خيلى اشتباه كرده در صورتى كه هر دو كارش درست بود .. صد در صد مشكلاتى به وجود مياد واسه مصرف كننده بخصوص اينكه چند تا پورت رو با هم حذف كرده ولى بايد صبر كرد و ديد اينده چى پيش مياد

      • حسن
        حسن | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

        فلاپی دیسک هم حذف کرد
        اصن حذف کنه
        تا چند سال دیگه خودمون نیازی به پورت های حذف شده نداریم و همه چی مثلا تایپ سی میشن
        ولی نه اینکه یهویی حذف کنی و همه چی هنوز سبک قدیمن
        باید در کنار پورت های استاندارد یکی دو تا تایپ سی میذاشت تا خود مردم عادت کنن و بعد نیازی به قبلی ها نداشته باشن

  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    استیو جابز اگه تمایل به حذف چیزی پیدا میکرد در عوض یه راه خوب که از وسیله اضافی استفاده نکنه رو جایگزین میکرد. ولی کوک هیچکاری رو درست انجام نداد.

مطالب پیشنهادی