ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی به زودی اندروید 7.0 را برای مدل های 10 و One M9 عرضه می کند

اچ تی سی چندی قبل اولین اسمارت فون مجهز به اندروید 7 خود را با نام Bolt و تحت انحصار اپراتور اسپرینت عرضه کرد، و حال به نظر می رسد آنها قصد دارند دیگر دیوایس ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

اچ تی سی چندی قبل اولین اسمارت فون مجهز به اندروید 7 خود را با نام Bolt و تحت انحصار اپراتور اسپرینت عرضه کرد، و حال به نظر می رسد آنها قصد دارند دیگر دیوایس هایشان را نیز به جدیدترین نسخه اندروید مجهز نمایند.

همان طور که انتظار می رود، اولین آپدیت به تلفن همراه HTC 10 خواهد رسید، و یکی از افشاگران معروف اخبار اچ تی سی یعنی LlabTooFeR اعلام کرده کاربران اروپایی این دستگاه می توانند در ماه دسامبر به روز رسانی فوق را دریافت دارند.

این شخص برای اثبات گفته هایش، چندین اسکرین شات را از موبایل مذکور منتشر ساخته که حکایت از رابطه کاربری سبک و تقریباً شبیه به اندروید خام دارند.

android-7-0-nougat-for-htc-10-1

گفتنیست اندروید نوقا قابلیت های متعدد و جدیدی را به HTC 10 اضافه خواهد کرد، اما آنچه در تصاویر می بینیم صرفاً تغییرات ظاهری جزئی را نشان می دهند. برخی از میانبرها و صفحه قفل نیز اندکی تفاوت دارند، ضمن اینکه ویجت ساعت و آب و هوا نیز کمی عوض شده اند.

android-7-0-nougat-for-htc-10-2

البته واضح است HTC 10 تنها اسمارت فون ساخت این کمپانی تایوانی نخواهد بود که به اندروید 7.0 آپدیت خواهد شد. انتظار می رود مدل One M9 نیز به زودی به روز رسانی فوق را دریافت دارد.

گفتنیست افشاگر مورد بحث اعلام کرده کاربران موبایل One M9 در اواخر دسامبر سال جاری یا اوایل ژانویه، آپدیت جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند نمود. بنابراین به نظر می رسد خبرهای خوبی برای طرفداران کمپانی HTC در راه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamed falehi
    hamed falehi | ۲۹ آبان ۱۳۹۵

    ما منتظرانیم...

مطالب پیشنهادی