ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مشکل باتری آیفون 6s را به رایگان برطرف می کند

کمپانی اپل صبح امروز رسماً اعلام کرد طی برنامه ای محدود، تمامی آیفون 6s هایی که دارای مشکل باتری بوده و به صورت ناگهانی خاموش می شوند را به رایگان تعمیر خواهد کرد. به نظر ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

کمپانی اپل صبح امروز رسماً اعلام کرد طی برنامه ای محدود، تمامی آیفون 6s هایی که دارای مشکل باتری بوده و به صورت ناگهانی خاموش می شوند را به رایگان تعمیر خواهد کرد.

به نظر می رسد این مشکل تنها تعداد محدودی از آیفون هایی که بین ماه های سپتامبر و اکتبر 2015 تولید شده اند را شامل می شود و راه حل مورد نظر کمپانی ساکن کوپرتینو برای این مسئله تعویض رایگان باتری است.

اپل در این مورد تاکید می کند هیچ مسئله امنیتی در مورد باتری آیفون های 6s مورد بحث وجود نداشته و این مسئله فقط به خاموش شدن دستگاه منجر می گردد.

iphone-6s-ifixit-teardown-1

اپل دریافته است تعداد بسیار محدودی از آیفون های 6s ممکن است به صورت ناگهانی خاموش شوند. این مسئله به هیچ وجه امنیت کاربر را تهدید نمی کند و فقط شامل برخی از دیوایس های تولید شده در بازه زمانی سپتامبر الی اکتبر 2015 می شود.

اگر شما یکی از قربانیان این مشکل هستید، با رجوع به یکی از فروشگاه های رسمی اپل یا پایگاه های خدمات رسانی کمپانی، تلفن هوشمند خود را تحویل داده تا به صورت کاملاً رایگان (با تعویض باتری) تعمیر شود.

گفتنی است هزینه های تعمیرات ایراداتی که بعضاً توسط کاربران در موبایل های آیفون ایجاد می شوند به شدت بالاست و این یکی از معدود دفعاتی است که اپل تعمیر دیوایس هایش را به صورت رایگان متحمل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • MHS
    MHS | ۵ آذر ۱۳۹۵

    نه ترو خدا بیا و رایگان تعمیر نکن ? مشکل گوشیته باید رایگان تعمیر کنی وظیفته ?
    سامسونگ دو بار نوت ۷ رو جمع کرد و میلیاردی ضرر کرد و یه قرون هم از خریداراش پول نگرفت چون وظیفش بود حالا اپل اومده میگه به رایگان تعمیر میکنیم ?

  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۲ آذر ۱۳۹۵

    اهای چرا کامنتارو پاک میکنی؟ دیجیاتو خیلی مسخره شدی اصلا آزادی بیان نمیدی.. یارو میاد فوش میده دوبار کپی هم میگیری و میزاری

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی