ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به مدل 2017 گلکسی A5 سامسونگ فاش شدند

چندی پیش تصاویری منتسب به گلکسی A5 سامسونگ (مدل 2017) فاش شد که شمای کلی آن را نشان می دادند. البته بیشتر عکس های مورد بحث از ویدیوی نگاه نزدیک موبایل مورد بحث به دست ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

چندی پیش تصاویری منتسب به گلکسی A5 سامسونگ (مدل 2017) فاش شد که شمای کلی آن را نشان می دادند. البته بیشتر عکس های مورد بحث از ویدیوی نگاه نزدیک موبایل مورد بحث به دست آمده بودند که پس از لحظاتی از روی وب سایت یوتوب برداشته شد.

امروز چندین تصویر جدید منتشر شده که تا حدودی برنامه آتی سامسونگ برای خانواده A اسمارت فون هایش را آشکار می سازد. همان طور که می بینیم A5 جدید از نظر استایل کلی شباهت زیادی به S7 خواهد داشت، و البته تفاوت هایی نیز در این بین مشاهده می گردد.

galaxy17-2017-leak-pics-9

دوربین پشتی این تلفن همراه کاملاً هم سطح با قاب پشتی بوده و خبری از حسگر ضربان قلب زیر فلاش دوربین نیست. همچنین رابط کاربری جدید Grace UX سامسونگ نیز در این تصاویر مشاهده می گردد که خبر خوبی برای علاقه مندان به این محیط خواهد بود.

galaxy17-2017-leak-pics-5

از دیگر موارد قابل مشاهده می توان به درگاه USB-C اشاره کرد، ضمن اینکه بلندگوی دستگاه نیز در لبه کناری آن تعبیه شده که تجربه صوتی خوبی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

galaxy17-2017-leak-pics-3

از نظر مشخصات سخت افزاری مدل 2017 گلکسی A5 می توان به نمایشگر 5.2 اینچی تمام اچ دی، چیپست اگزینوس 7870 مجهز به پردازنده هشت هسته ای، 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش اشاره کرد.

در ادامه مابقی تصاویر منتسب به این اسمارت فون را مشاهده نمایید:

galaxy17-2017-leak-pics-8 galaxy17-2017-leak-pics-7 galaxy17-2017-leak-pics-6 galaxy17-2017-leak-pics-4 galaxy17-2017-leak-pics-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    من نمیفهمم یکی میاد میگه به نظرم این گوشی زیباس کلی دیسلایک میخوره بعد یکی میاد علنا میگه ملت نفهمن شعور ندارن لایک میخوره ?. کسایی که لایک کردن قبول دارن شعور ندارن؟!! فحش دادن زشته بخدا نکنین.

  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    میخواستم اس ۷ بگیرم ولی با اخباری که شنیدم منتظر اس۸ شدم وقتی فهمیدم دوربین دوگانه نداره و عکس های این گوشی رو دیدم عاشقش شدم خیلی زیباست

  • aggressive
    aggressive | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    آخه مردم نفهم شدن ملتی که انقلاب میکنن شعور دارن؟

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    خداییش بعد سرس نوت سری ای بهترین گوشی سامسونگه به نظرم. خوشگل و دوست داشتنیه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی