ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشکل گرافیک مک بوک پرو اپل
تکنولوژی

اپل در مورد مشکل گرافیکی مک بوک پرو توضیحاتی ارائه کرد

یکی از ویژگی های بارز محصولات اپل همخوانی کامل سخت افزار و نرم افزار آنهاست، اما چنین مسئله ای به آن معنی نیست که هرگز اشکالی از جهت این همخوانی متوجه محصولات این شرکت نباشد. چندی پیش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

یکی از ویژگی های بارز محصولات اپل همخوانی کامل سخت افزار و نرم افزار آنهاست، اما چنین مسئله ای به آن معنی نیست که هرگز اشکالی از جهت این همخوانی متوجه محصولات این شرکت نباشد. چندی پیش گفتیم که مشکلی در بخش پردازش گرافیکی مک بوک پروهای جدید به وجود آمده که سبب می شود در برخی موقعیت ها شاهد به هم ریختگی در تصاویر باشیم. حال مشخص شده که مطابق پیش بینی های قبلی، مشکل مذکور نرم افزاری بوده و به زودی رفع خواهد شد.

«کریگ فدریگی» (Craig Federighi) به عنوان مدیر ارشد واحد مهندسی نرم افزار کمپانی اپل اخیراً در پاسخ به ایمیل یکی از کاربران اعلام کرده که نقص به وجود آمده در اثر نا همخوانی فایل های راه انداز (درایور) کارت های گرافیکی جدید در سیستم عامل بوده و در نسخه «10.12.2» سیستم عامل مک او اس -که فعلاً در مرحله بتا قرار دارد- رفع شده است.

اپل برای برخی لپ تاپ های حرفه ای خود به سراغ پردازشگرهای گرافیکی سری «Radeon Pro» ساخت کمپانی «AMD» رفته است. علاوه بر این که پردازشگر گرافیکی مجتمع با پردازنده اینتل سری اسکای لیک نیز کاملاً جدید است. آن طور که به نظر می رسد مشکل مذکور از ناهماهنگی میان فایل های درایور این دو سخت افزار سرچشمه گرفته است.

چنین ایرادات و ناهمخوانی هایی گاهی با عرضه هر سخت افزار جدیدی به وجود می آید، اما وقتی محصول مورد نظر ساخت کمپانی اپل باشد، حساسیت ها روی بروز این مشکلات بیش از پیش خواهد بود.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • CATer
    CATer | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    بازم جواب درست درمون نداده، ایمیل یکی از مشتریا رو پاسخ داده...
    خسته نباشی اپل!!!

مطالب پیشنهادی