ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین آپدیت فوتوشاپ منتشر شد؛ ویرایش تصاویر به وسیله تاچ بار مک بوک پرو

با انتشار آخرین آپدیت فوتوشاپ، کاربران مک بوک پروهای جدید از این پس می توانند با استفاده از تاچ بار تعبیه شده در بالای کیبورد، تنظیمات خاصی روی عکس ها اعمال کرده و به طراحی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

با انتشار آخرین آپدیت فوتوشاپ، کاربران مک بوک پروهای جدید از این پس می توانند با استفاده از تاچ بار تعبیه شده در بالای کیبورد، تنظیمات خاصی روی عکس ها اعمال کرده و به طراحی فایل ها بپردازند.

به گفته شرکت Adobe، از این پس می توانید با استفاده از تاچ بار به بسیاری از ابزارهای مورد نیاز دسترسی سریع داشته باشید و برای فعالیت های بعدی خود آنچه نیاز دارید را فراهم کنید. به عبارت ساده تر اپلیکیشن، ابزارهایی که در ادامه فعالیت های خود به آن نیاز دارید را روی تاچ بار به نمایش در می آورد.

به گفته Adobe، تاچ بار تنظیماتی را که دسترسی به آن ها با استفاده از موس و کیبورد بسیار سخت و زمانگیر است، به راحتی در اختیارتان قرار می دهد و زمان اعمال تغییرات روی فایل ها یا عکس ها را بسیار کاهش می دهد.

photoshop-touch-bar-8-100690135-orig-w600

تنظیمات فوتوشاپ روی تاچ بار به طور کلی به سه دسته قلم ها، تنظیمات لایه ها و بخش مورد علاقه تقسیم میشود. در بخش قلم ها، تاچ بار تنظیماتی همچون تغییر رنگ، اندازه، تاری و غیره را در اختیارتان قرار می دهد و در قسمت تنظیمات لایه ها، به مواردی همچون ترکیب چند لایه و قرار دادن اسمارت آبجکت دسترسی خواهید داشت.

ابزار پر استفاده توسط شما نیز در بخش مورد علاقه قرار می گیرند تا به سرعت بتوانید به آن ها دست پیدا کنید. با این حال هنوزکار Adobe با تاچ بار تمام نشده و به گفته شرکت مذکور در آینده ویژگی های بیشتری به فوتوشاپ برای تکنولوژی تازه اپل اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی