ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

سامسونگ گلکسی S8 را با 8 گیگابایت رَم عرضه می کند؟

با نزدیک تر شدن زمان عرضه گلکسی S8 از سوی سامسونگ، که البته هنوز تاریخ مشخصی نیز برای آن تعیین نشده، هر روز شایعات بیشتری در مورد آن به گوش می رسد. به تازگی یکی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

با نزدیک تر شدن زمان عرضه گلکسی S8 از سوی سامسونگ، که البته هنوز تاریخ مشخصی نیز برای آن تعیین نشده، هر روز شایعات بیشتری در مورد آن به گوش می رسد. به تازگی یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو که سابق بر این اخبار موثقی در مورد موبایل های این کمپانی منتشر ساخته، اعلام کرد پرچمدار بعدی کره ای ها به 8 گیگابایت رَم مجهز خواهد بود.

همان طور که می دانید سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان چیپ های حافظه در جهان به شمار می رود، و به گفته منبع مذکور این چیپ 8 گیگابایتی هم ساخت خود کمپانی است که بر اساس فرایند 10 نانومتری تولید شده. علاوه بر این، گلکسی S8 احتمالاً از چیپ ذخیره سازی فلش UFS 2.1 بهره مند خواهد بود.

گفتنیست شایعات پیشین حکایت از تعبیه 6 گیگابایت رَم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اسمارت فون مذکور حکایت داشتند، اما از آنجا که سامسونگ تمام توان خود را برای بازگشت به جرگه پرچمداران به کار می گیرد، بنابراین استفاده از چیپ رَم 8 گیگابایتی چندان دور از ذهن نیست.

لازم به ذکر است برخی منابع گزارش داده اند سامسونگ قصد دارد این موبایل را در دو نسخه عرضه کند، که مدل پلاس آن از نمایشگر 6 اینچی و دوربین اصلی دوگانه برخوردار خواهد بود.

از جمله مشخصات گلکسی S8 که تقریباً تردیدی در آنها وجود ندارد، می توان به چیپست اگزینوس 8895 در نسخه های بین المللی و چیپست اسنپدراگون 835 در نسخه های مربوط به ایالات متحده و چین، و نصب اندروید نوقا به صورت پیش فرض روی آن اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • navidkalkali
    navidkalkali | ۶ دی ۱۳۹۵

    بابا من لپتاپم۴ گیگ رم داره! چه خبره!

  • آریا . M
    آریا . M | ۶ دی ۱۳۹۵

    آقا کنتور که نمیندازه رم 16GB بزار خیرش رو ببینی شاید لگ و کندی از بین بره

  • army-epicur
    army-epicur | ۶ دی ۱۳۹۵

    samjoke

  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۶ دی ۱۳۹۵

    به دلیل نبود نوآوری به بازی با اعداد رو میارن

  • مهدی
    مهدی | ۶ دی ۱۳۹۵

    ممکنه در آینده نیاز به رم 8 باشه اما هنوز زمانش نرسیده. به احتمال زیاد این یه شایعه یاشه.
    یکی از راههای تبلیغات نشر شایعات درباره محصول ٱینده هست.

  • Alireza omid
    Alireza omid | ۶ دی ۱۳۹۵

    اینا همش شایع است
    سامسونگ از همون رم چهار گیگ یا نهایتا ۶ گیگ استفاده کنه...سامسونگ به فکر هزینه ،افزایش حجم داغ کردن گوشی و مخصوصا افزایش مصرف باتری هم هست..الکی نیست که بیاد ۸گیگ رم بزنه اصلا خیلی بعیده ، بازم میگم نهایتا شش گیگ رم بزاره

  • امیر مرزبان
    امیر مرزبان | ۶ دی ۱۳۹۵

    وقتی نو آوری نباشه مجبورن فقط با اعداد بازی کنن...

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۶ دی ۱۳۹۵

    اس 8 اینجوری بشه نوت 8 چی بشه ? هرچند خیلی تلاش میکنم نوت 5 ام نگه دارم ولی فکر کنم با مسئله انفجار نوت 7 که این گوشی فوق العاده درب داغون کرد. صد در صد نوت 8 کولاک میکنه هرچند نوت 7 هم قابلیت های فوق العاده داشت ولی اکثرشو با نصب یک کاستوم رام رو نوت 5 ام دارم جز قلم دقیقشو و اسکرین ادج فوق العادش

    • Mohammad Reza Baghban
      Mohammad Reza Baghban | ۶ دی ۱۳۹۵

      مخصوصا اگر صفحشو بزرگتر کنه که من از نوت 3 که داشتم در انتظارش بودم ولی تمامی نسل ه بعدی
      5.7 بوده

  • hossein
    hossein | ۶ دی ۱۳۹۵

    رم pc من 8 ?

  • MOHAMMAD_Soley?
    MOHAMMAD_Soley? | ۶ دی ۱۳۹۵

    یک سوال...
    مگه چقدر رم اشغال میشه که 8 گیگ رم گذاشته؟؟؟نهایتا 4

مطالب پیشنهادی