ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

موبایل HTC Ocean Note از دوربینی قدرتمند بهره می برد؛ خبری از جک هدفون نیست

چندی پیش بود که باخبر شدیم کمپانی HTC برنامه دارد طی سه ماهه آتی، سه موبایل جدید به بازار عرضه کند؛ موبایل هایی که با نام های رمز Ocean Master ،Ocean Note و Ocean Smart ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش بود که باخبر شدیم کمپانی HTC برنامه دارد طی سه ماهه آتی، سه موبایل جدید به بازار عرضه کند؛ موبایل هایی که با نام های رمز Ocean Master ،Ocean Note و Ocean Smart شناخته می شوند. در حال حاضر گفته می شود که Ocean Note احتمالاً بزرگترین نمایشگر را در میان این خانواده خواهد شد و اخیراً اطلاعات بیشتری راجع به آن در فضای مجازی منتشر شده است.

این موبایل هوشمند ظاهراً در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به دست مشتریان خواهد رسید و از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند؛ یک سیم کارت 4G و سیم کارتی دیگر با قابلیت های 3G. در همین حال، باید منتظر حذف شدن جک 3.5 میلی متری هدفون از Ocean Note بود که بعد از موبایل هایی مانند Moto Z موتورولا و آیفون های 7 اپل، ظاهراً دارد به استاندارد جدید صنعت موبایل تبدیل می شود.

به گفته منابع تایوانی، این موبایل هوشمند در تاریخ 12 ژانویه (23 دی ماه) معرفی خواهد شد و از دوربینی بسیار قدرتمند بهره می گیرد که بیشترین امتیاز DxOMark را در میان دوربین های موبایل دریافت خواهد کرد. ناگفته نماند که در حال حاضر بالاترین امتیاز DxOMark در اختیار موبایل پیکسل گوگل قرار دارد.

در هر صورت، می توان انتظار داشت که در آینده نزدیک، شاهد رونمایی از مدل های جدید HTC باشیم. گذشته از Ocean Note، این کمپانی تایوانی موبایل پرچمدار HTC 11 و میان رده HTC One X10 را نیز در دست توسعه دارد که انتظار می رود تمامی آنها با اقبال عمومی مواجه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • شایان حقی
    شایان حقی | ۱۱ دی ۱۳۹۵

    اچ تی سی طوری محصولاتشو تولید و عرضه میکنه که انگار از اشباع بودن بازار اسمارتفونها خبر نداره.انگار نمیدونه دیگه صرف خوب بودن کافی نیست.باید تحول و خلاقیت رو سرلوحه کارش قرار بده نه این که یه سری پرچمدار معمولی عرضه کنه...

  • آرمان گلزار
    آرمان گلزار | ۱۱ دی ۱۳۹۵

    اچ تی سی همیشه زیاده گویی میکرده مثل وان ام ۹ که میگفت با dslr برابری میکنه ولی از ام ۸ هم بد تر بود صفحه نمایش های با کیفیتی هم تولید نمیکنه بنظرم اچ تی سی در برابر سامسونگ یا حتی ال جی حرفی برای گفتن نداره

    • عموجانی
      عموجانی | ۱۱ دی ۱۳۹۵

      رابط کاربری روشن،بدنه ی با کیفیت و کیفیت صدای محشر برگ برنده ی اچ تی سی هستش که شرکتای دیگه هنوز مونده تا بهش برسن.

  • عموجانی
    عموجانی | ۱۱ دی ۱۳۹۵

    اگه تو این مدل نقصای 10رو برطرف کرده باشه خیلی عالی میشه.

  • امین
    امین | ۱۱ دی ۱۳۹۵

    یعنی چی اخه من اچ تی سیو بخاطر جک هدفون و سیستم صوتیش دوست داشتم اخه چرا گند میزنن بهش چی میشه مگه جک هم داشته باشه حالا

    • عموجانی
      عموجانی | ۱۱ دی ۱۳۹۵

      اگه تو جعبش دوتا هندزفری بیسیم بزاره میشه از این قضیه چشم پوشی کرد.یکی از ضعفایی که منتقدا به پرچمداری اچ تی سی میگیرن همین ضخامت زرادخانه.احتمالا اچ تی سی میخواد اینجوری ضخامتو کم کنه.

  • فرامرزارام
    فرامرزارام | ۱۰ دی ۱۳۹۵

    4سال منتظر فبلت غول اسا htcهستیم و بالاخره اوشن داره میاد
    just htc

  • amirreza
    amirreza | ۱۰ دی ۱۳۹۵

    اچ تی سی 10که عالی بود?

  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۱۰ دی ۱۳۹۵

    Aggressive ادبت منو کشته واقعا که

    • m.saeed
      m.saeed | ۱۰ دی ۱۳۹۵

      ادب خودت مثل گ*و*ز خ*ر*ه همیشه ازاده ?

  • Aggressive
    Aggressive | ۱۰ دی ۱۳۹۵

    ..نگو مؤمن

  • ali/reza
    ali/reza | ۱۰ دی ۱۳۹۵

    کپی نیست دیگه همه اینجور میکنن مد ، ایول اچ تی سی امسال این کپمانی از ورشکستی نجات میابد.

  • mil72
    mil72 | ۱۰ دی ۱۳۹۵

    حالا اگه سامسونگ جک هدفون رو حذف کنه 100 تا گله میریزن اینجا میگن کپی کپی شما ها دیگه چه جانورانی هستید

    • Aggressive
      Aggressive | ۱۰ دی ۱۳۹۵

      ...نگو مؤمن

      • mil72
        mil72 | ۱۰ دی ۱۳۹۵

        هیییییس

  • آرمان گلزار
    آرمان گلزار | ۱۱ دی ۱۳۹۵

    تو ایران فقط آنلاک هست دیگه ????

مطالب پیشنهادی