ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارت گرافیک های قدرتمند AMD با معماری Vega در CES رونمایی خواهند شد

شرکت AMD بالاخره قصد دارد پلتفرم پردازنده های گرافیکی Vega را در CES 2017 به نمایش بگذارد. طبق اخبار موجود، این نسل که از معماری جدیدی برخوردار بوده و جایگزین سری پرطرفدار Polaris خواهد شد، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۵۲

شرکت AMD بالاخره قصد دارد پلتفرم پردازنده های گرافیکی Vega را در CES 2017 به نمایش بگذارد. طبق اخبار موجود، این نسل که از معماری جدیدی برخوردار بوده و جایگزین سری پرطرفدار Polaris خواهد شد، قدرت بالایی داشته و رقابت سرسختی را با GPUهای اخیر انویدیا آغاز خواهد نمود.

در تیزر تبلیغاتی جدیدی که از این شرکت برای معرفی کارت گرافیک های سری Vega منتشر شده، اطلاعاتی در مورد این محصول وجود ندارد. در عوض پسرکی را می بینیم که قصد دارد شورشی را به راه بیندازد، و واضح است که این طغیان بر علیه کدام شرکت است:

طی سال های اخیر، AMD همواره از نظر سهم بازار، رقابت را به شرکت انویدیا و کارت گرافیک های حرفه ای و قدرتمند GeForce باخته است. در این تیزر، نمادهای انقلابی در قالب پوسترهایی روی دیوار به چشم می خورند، و عباراتی همچون «واقعیت مجازی نباید فقط در اختیار 1 درصد جامعه باشد» و «مردم باید کنترل کامل را به دست گیرند» روی آنها نوشته شده.

با این حساب می توان انتظار داشت قوی ترین مدل های سری Vega بتوانند با محصولات قدرتمند سری 1000 انویدیا به خصوص GTX 1080 رقابت داشته باشند.

این اقدام AMD می تواند هیجان زیادی را به دنیای گیمینگ وارد سازد، و البته وجود رقابت در هر حوزه ای می تواند پیشرفت روزافزون آن را تضمن نماید. گفتنیست با معرفی رسمی این کارت های گرافیک در نمایشگاه CES 2017 و دریافت اطلاعات بیشتر، این خبر بروزرسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Koosha.R
    Koosha.R | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    دمشون گرم! آقا اگه این AMD نباشه و نتونه رقابت کنه شرکت های Intel و Nvidia دهنمون رو سرویس میکنند با اون قیمت های افسانه ایشون... (میدونم الان خیلی کامنت میزارند که ای ام دی چیزی نیست و ... منظور من اینه که این رقابت به نفع ماست.) امیدوارم هر روز بیشتر پیشرفت کنند.

مطالب پیشنهادی