ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توشیبا لپ تاپ جدید Portégé X20W معرفی کرد؛ عمر باتری 16 ساعته

توشیبا ساعتی پیش در نمایشگاه CES 2017 از تازه ترین محصول خود با نام Portégé X20W پرده برداشت، یک لپ تاپ هیبریدی که از نظر ظاهری به محصولات مشابه شباهت دارد، اما به گفته ی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۵

توشیبا ساعتی پیش در نمایشگاه CES 2017 از تازه ترین محصول خود با نام Portégé X20W پرده برداشت، یک لپ تاپ هیبریدی که از نظر ظاهری به محصولات مشابه شباهت دارد، اما به گفته ی سازنده با هر شارژ می تواند تا 16 ساعت کاربر را همراهی نماید.

این محصول همانطور که از یک لپ تاپ سال 2017 انتظار می رود به پردازنده نسل هفتم اینتل و درگاه جدید USB-C مجهز است و لولای نمایشگر آن امکان تبدیل کردن دستگاه به تبلت را برای کاربر فراهم می کند.

اما ویژگی های متمایز دیگری هم وجود دارند که لپ تاپ جدید اچ پی را نسبت به بسیاری از رقبا منحصر به فرد می کنند، از جمله حسگر اثر انگشتی که برای افزایش امنیت محصول، که در ترک پد تعبیه شده است.

Portégé X20W ضمناً به لطف دو دوربین مادون قرمز از قابلیت ویندوز هلو پشتیبانی می کند. سازنده علاوه بر این یک قلم استایلوس هم همراه با لپ تاپ جدید عرضه می کند که مبتنی بر فناوری Wacom Feel ساخته شده و قادر است 2048 سطح مختلف فشار را شناسایی کند.

فروش Portégé X20W به زودی در فروشگاه های مایکروسافت آغاز می شود، اما سازنده در حال حاضر قیمت و زمان دقیق عرضه را اطلاع رسانی نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی