ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخته وایت برد 42 اینچی Quilla از جوهر الکترونیک بهره می برد

حتماً بارها برایتان پیش آمده که سر کلاس از تخته وایت برد عکس بگیرید، ناخوانا باشد، نور در آن بتابد یا مشکل دیگری داشته باشد. شرکت کانادایی QuirkLogic تصمیم دارد تخته وایت برد هوشمند 42 ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

حتماً بارها برایتان پیش آمده که سر کلاس از تخته وایت برد عکس بگیرید، ناخوانا باشد، نور در آن بتابد یا مشکل دیگری داشته باشد. شرکت کانادایی QuirkLogic تصمیم دارد تخته وایت برد هوشمند 42 اینچی اش که از جوهر الکترونیک بهره می برد، تمام این مشکلات را برطرف کند.

تخته Quilla علاوه بر قابلت نمایش متون و تصاویر با جوهر الکترونیک، قابلیت نوشتن با استفاده از قلم استایلوس مخصوص را نیز فراهم کرده است. صفحه این تخته به دلیل داشتن کنتراست بالا و مات بودن، برای عکس برداری مناسب است اما QuirkLogic کاری کرده که حتی نیاز به عکس برداری نیز نداشته باشید: هر چیزی که روی تخته بنویسید، به سرعت ذخیره می شود و بعداً می توانید به تصاویر با کیفیت یادداشت ها دسترسی داشته باشید.

این تخته حاصل 3 سال همکاری بین QuirkLogic و E Ink، شرکت پیشتاز حوزه نمایشگرهای مبتنی بر جوهر الکترونیکی، بوده است. شرکت E Ink قصد دارد خودش نیز این تکنولوژی را به عنوان نمایشگر کم مصرف در اختیار صنایع بگذارد.

وزن تخته Quilla با باتری داخلی اش حدود 10 کیلوگرم است. باتری این تخته می تواند تا 16 ساعت شما را همراهی کند. ضمناً اگر به فضای بیشتری نیاز داشته باشید، قابلیت اتصال چند تخته نیز وجود دارد. قیمت تخته Quilla هنوز مشخص نیست اما واضح است که قیمتی بسیار بیشتر از تخته های وایت برد معمولی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رهگذر
    رهگذر | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    اسم شرکتش آدم رو یاد سریال Humans میندازه ?

مطالب پیشنهادی