ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی کیبورد TouchPal 2017؛ تایپ آسان در محیطی جذاب و زیبا

سیستم عامل اندروید به دلیل متن باز بودنش به کاربر اجازه می دهد تا بسته به تلفن هوشمندی که در حال استفاده از آن است، انواع و اقسام شخصی سازی ها را روی محیط کاربری ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

سیستم عامل اندروید به دلیل متن باز بودنش به کاربر اجازه می دهد تا بسته به تلفن هوشمندی که در حال استفاده از آن است، انواع و اقسام شخصی سازی ها را روی محیط کاربری خود اعمال نماید.

بخش کیبورد دستگاه های هوشمند اندرویدی نیز یکی از قسمت هایی به شمار می رود که قادر هستید آن را با نمونه های شخص ثالث جایگزین کنید و به وسیله ی آن به قابلیت های بیشتری دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال کیبوردی جذاب و رنگارنگ هستید پس معرفی امروز را از دست ندهید.

تیم TouchPal در جدیدترین اقدامش به دنبال توسعه ی نسخه ی جدید کیبورد خود به نام TouchPal 2017 رفته است که با نسخه ی سال گذشته ی آن تفاوت هایی دارد. پس از نصب این نسخه، TouchPal به راحتی روی دیوایس همراه شما تنظیم می گردد و می توانید آن را به کیبورد پیش فرض خود تبدیل کنید.

پشتیبانی کامل این کیبورد از زبان فارسی یکی از دلایلی است که این ابزار را مناسب کاربران ایرانی می دانیم. با دانلود پکیج فارسی قادر هستید علاوه بر اشکال متنوع  یک حرف به اعراب گذاری های مختلف هم دسترسی داشته باشید. قابلیت تشخیص کلمات در حالت زبان فارسی نیز اکثر اوقات دقت بالایی داشته و به کمک تان می آید.

com-emoji-keyboard-touchpal18

شاید یکی از مواردی که روی کیبوردهای پیش فرض اندروید آزار دهنده به نظر برسد عدم توانایی در شخصی سازی های گسترده روی این ابزار است. کیبورد مذکور که حاصل کار تیمی خوش ذوق است به شما امکان شخصی سازی های متعددی را می دهد. به همین جهت قادر هستید تم مورد علاقه ی خود را برای کیبوردتان برگزینید.

بخش فروشگاه TouchPal 2017 انواع و اقسام تم ها را در خود جای داده که برخی از آن ها توسط کاربران اپلیکیشن ساخته شده و برای برخی نیز ملزم به پرداخت هزینه هستید. اگر هیچ کدام از پوسته های موجود نظرتان را به خود جلب نکرد هم معطل نکنید؛ خودتان دست به کار شوید و با استفاده از قابلیت شخصی سازی تم مورد نظرتان را بسازید.

علاوه بر این می توانید از میان لیست بلند بالای فونت ها و اموجی های مختلف یکی را به دلخواه انتخاب و روی کیبوردتان اعمال نمایید. در بخش تنظیمات هم قادر خواهید بود مواردی نظیر ارتفاع کیبورد، تشخیص خودکار کلمات، صدای کیبورد، تایپ آسان و...را پیکربندی کنید.

TouchPal 2017 بیش از 15 زبان زنده ی دنیا را پشتیبانی کرده و همچنین قابلیت تایپ آسان با سوایپ را در اختیارتان می گذارد. توسعه دهندگان این ابزار نسخه ی پرمیومی نیز در اختیار کاربران قرار داده اند که با خرید آن قادر هستید به امکانات کامل این کیبورد خوب دسترسی داشته باشید.

TouchPal 2017

TouchPal 2017

سازنده: TouchPal Emoji Keyboard Team قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 30.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mahdi ghaemi
    mahdi ghaemi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

    مرسی اطلاع رسانی ،
    www.gorgandl.com

  • Mahmood Hossini
    Mahmood Hossini | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    یه کیبورد میخوام که نرمو روون باشه مثل کیبوردای ایفون و الجی جی فایو فقط همین برام مهمه نرم وروون باشه که خطا کم داشته باشه امکانات نمیخوام نرم و روون مثل ایفون وو روون فقط هنین کسی تجربه کاری دهره بگه یا دیجیاتوی عزیز اگه میخونه همچین چیزی را معرفی کنه

  • alex
    alex | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    چرا لینک کافه بازار یه استور بدرد نخور پولکی حتی برنامه های مفید رایگانم داخلش نمیگذاره که برنامه های بی مصرف خودشو بفروش برسونه

  • hajiseyf
    hajiseyf | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    بهترین کیبرد کیبرد کلید برده هم ایرانیه هم واقعا سبکه و واسه منی ک گوشی میان رده دارم کاراییش فوق العادس پیشنهاد میکنم همه این کیبردو نصب کنن (کلید بورد ۲)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی