ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
نوکیا 8 Supreme گوشی جدید
تکنولوژی

نوکیا با موبایل 8 Supreme راهی MWC 2017 خواهد شد [به روز رسانی شد]

آن طور که از شواهد امر پیداست، معرفی موبایل نوکیا 6 تازه شروع کار شرکت فنلاندی بوده و این برند خوشنام قصد دارد به مناسبت دیگر رویداد مهم دنیای تکنولوژی، یعنی MWC 2017، یک موبایل تازه را رونمایی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آن طور که از شواهد امر پیداست، معرفی موبایل نوکیا 6 تازه شروع کار شرکت فنلاندی بوده و این برند خوشنام قصد دارد به مناسبت دیگر رویداد مهم دنیای تکنولوژی، یعنی MWC 2017، یک موبایل تازه را رونمایی کند.

بسیاری از طرفداران نوکیا چندان از معرفی نوکیا 6 هیجان زده نشدند، چرا که آنها انتظار داشتند این شرکت بازگشت خود به بازار موبایل را با سخت افزاری قدرتمندتر و رقابتی تر جشن بگیرد.

حال اخبار رسیده حاکی از آن است که نوکیا 8 Supreme بیشتر شبیه آن چیزی است که هواداران می خواهند؛ چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۱ یا ۸۳۵، ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. این فهرست اغوا کننده را نمایشگری ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD تکمیل خواهد کرد.

rbqsjmfwzvy-2-1268x720

به رسم قدیم، نوکیا قصد دارد موبایل تازه خود را با دوربینی قدرتمند و متمایز روانه بازار سازد. برای نیل به این هدف، فنلاندی ها یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی را در دل ماژول دوربین اصلی محصول تازه جای داده اند. ضمن این که برای ثبت بهترین عکس ها در هر شرایطی، این دوربین مجهز به دو سامانه لرزشگیر اپتیکال (OIS) و الکتریکی (EIS) به صورت همزمان خواهد بود.

با نگاهی به عکس های منتشر شده از بدنه پشتی نوکیا 8 Supreme درمی یابیم که طراحان این شرکت سعی کرده اند خاطره لومیا ۱۰۲۰ و کیفیت عالی دوربین آن را برای کاربران قدیمی زنده کنند، گرچه قطعاً این موبایل از فناوری «PureView» بهره مند نخواهد بود.

در آخر باید به یاد داشت که این ها تنها شنیده ها و شایعاتی هستند که در خصوص محصول تازه کمپانی نوکیا به گوش می رسند. برای دریافت صحت آنها می بایست تا ماه آینده میلادی و آغاز کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون منتظر ماند.

 

به روز رسانی:

ویدیوی آنباکس و تصاویر گرفته شده با دوربین این موبایل نیز منتشر شده که از شما دعوت می کنیم مشاهده نمایید.

عکس های آنباکس

nokia-6-third-party-unboxing-video-image_2-800x600 nokia-6-third-party-unboxing-video-image_3-800x509 nokia-6-third-party-unboxing-video-image_4-800x600 nokia-6-third-party-unboxing-video-image_5-800x600 nokia-6-third-party-unboxing-video-image_6_1484222345579-800x600 nokia-6-third-party-unboxing-video-image_7-800x600

عکس های گرفته شده با نوکیا ۶

nokia-6-third-party-camera-sample_1-800x450 nokia-6-third-party-camera-sample_2-800x450 nokia-6-third-party-camera-sample_3-800x450 nokia-6-third-party-camera-sample_4-800x450

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Mi Amir
    Mi Amir | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    چه رابط کاربری سرد و بی روحی

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    متن بروزرسانی چه ربطی به مطلب اصلی داشت
    متن اصلی در مورد گوشی 8 که هنوز معرفی نشده ولی بروزرسانی در مورد 6 که قبلا معرفی شده

  • mahdi asadyan
    mahdi asadyan | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    خیزش اژدهای زخمی به تخت سلطنت. ولی به نظرم ایکوناش زیبا نبود

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    Woooooooow

  • salari
    salari | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    مشکلش رابط کاربری نچندان دلچسبه

    • hossein
      hossein | ۲۴ دی ۱۳۹۵

      مگه تست کردی

  • محمد
    محمد | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    ایول درست گفتی پایونیر ?داداش اصل میدی

  • pioneer
    pioneer | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    تنها برندی که همه متعصبا روش اتفاق نظر دارن نوکیاست. با این که فن امدروید نیستم، ولی اگه این نوکیا همون نوکیا باشه حتما میخرمش

  • محمد
    محمد | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    اولین گوشی من نوکیا بود ۱۱۰۰ داشتم واقعا اجب دورانی بود کد وارد میکردیم برای تغییر آهنگ واقعا گوشی سگ جونی بود n8 داشتم یه مدل دیگشم داشتم مدلش یادم نیست اونم عالی بود منشی تلفنی داشت یا یکی زنگ میزد اسم طرف را کامل میگفت یا مثلا زنگ میزدی میگفت در حال تماس با محمد خیلی حال میداد خدا کنه مثل اون موقع این امکانات را داشته باشد و عمر باطری فوق‌العاده بالا مثل ۱۱۰۰ داشته باشد?????

  • محمد
    محمد | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    بازگشت دوباره سلطان ? ? ? ? ? ? ? ? ایول داری نوکیا اگه تز هر لحاظ قدرتمند باشه حتما میخرمش

  • محمد
    محمد | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    واقعا زیباست

مطالب پیشنهادی