ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی قسمت دوم غیر قابل تصور؛ تعبیر وارونه یک رویا

تیم DevLog را خیلی ها با نقد اپلیکیشن های آن ها می شناسند. حدود 4 ماه پیش اعضای این وب سایت تصمیم گرفتند از تجارب به دست آمده استفاده نموده و خودشان عنوانی برای اسمارت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

تیم DevLog را خیلی ها با نقد اپلیکیشن های آن ها می شناسند. حدود 4 ماه پیش اعضای این وب سایت تصمیم گرفتند از تجارب به دست آمده استفاده نموده و خودشان عنوانی برای اسمارت فون ها بسازند؛ تصمیمی که نتیجه آن به «غیر قابل تصور» یا همان Undreamed ختم شد. همانگونه که با معرفی قسمت ابتدایی این بازی گفتیم، ساخته DevLog با وجود المان های جذابش همچنان راهی طولانی تا افزایش کیفیت عنوانش داشت.

و حالا با عرضه قسمت دوم، می توانیم بگوییم که آن ها بخش زیادی از این جاده را رفته اند. از همان آیکون ابتدایی صفحه دانلود بگیرید تا بخش های مختلف اپلیکیشن همگی نشان می دهند که اپیزود دوم Undreamed نسبت به قسمت قبلی، رنگ و بویی حرفه ای به خود گرفته است. به گونه ای که از همین الان کنجکاویم بدانیم پیشرفت های ماجراجویی بعدی کوروش راد چگونه خواهند بود.

داستان قسمت دوم را می توانیم ادامه دهنده اپیزود نخست بنامیم. با وجود این که کوروش راد سرانجام از آپارتمانش بیرون می آید اما صدای وحشتناکی را از آسانسور می شنود و حالا باید با رفتن به آنجا، ببیند او چه کسی است. اولین نقطه ضعف قسمت دوم همینجا خودش را رو می کند. قسمت ابتدایی چندین پایان داشت ولی با اپیزود کنونی تنها ادامه یکی از آن ها را دیدیم.

خوشبختانه داستان نسبت به ماجراجویی قبلی کوروش راد پیشروی بیشتری داشته است. توضیحات خوبی نسبت به شخصیت داستان میبینیم که موجب می شوند تا شاهد یک ارتباط خوب بین بازیکن ها و او باشیم. البته همچنان داستان به نقطه ای نرسیده تا مخاطب را جذب نماید و امیدواریم با قسمت سوم سرانجام این مسئله را هم ببینیم. از بخش داستانی که بگذریم به گیم پلی می رسیم. متاسفانه همان مشکلات اپیزود ابتدایی اینجا هستند.

توسعه دهنده تنها از یک معما استفاده کرده است. شاید همین معماها هم ذات هوشمندانه داشته باشد و برای حلش باید وقت بگذارید ولی نکته اینجاست عنوانی با این سبک یا باید با چالش هایش مخاطبین را سرگرم نماید یا به واسطه داستانی جذاب او را میخکوب کند. همانگونه که گفتیم داستان همچنان به این نقطه نرسیده است. بنابراین به معماها چشم امید داشتیم که آن هم همانند انتظارات ما نبود.

خیلی ساده بگوییم، داستان و گیم پلی پیشرفت یافته اند اما همچنان کفایت نمی کنند. با این وجود قسمت صداگذاری و موسیقی از بهترین بخش های قسمت دوم Undreamed هستند. جدا از قطعه های زیبا و هماهنگ با محیط، توسعه دهنده حالا از دوبلورها استفاده نموده تا به جذابیت بخش شنیداری عنوانش بیافزاید. اتفاقا یکی از بزرگترین مشکلات اپیزود ابتدایی همین بخش بود و این که آن ها این نقطه ضعف را پوشانده اند واقعا خوب است.

DevLog با قسمت دوم Undreamed توانسته بخش زیادی از مشکلات قبلی را بپوشاند. فقط امیدواریم آن ها همین روند را ادامه داده و به خصوص برای بخش های داستان یا گیم پلی شاهد المان های جذابی باشیم. پیش از اتمام حرف های خود را این نکته را اضافه کنیم که همانند قسمت ابتدایی، Undreamed تا جایی رایگان بوده و برای تجربه بقیه اش باید هزینه ای بپردازید.

غیر قابل تصور (قسمت دوم)

غیر قابل تصور (قسمت دوم)

سازنده: DevLog قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی