ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مغز متفکر جستجوی گوگل به استخدام اوبر درآمد

آمیت سینگال از مهندسین سابق گوگل که نقش بسزایی در ارتقاء الگوریتم رتبه بندی موتور جستجو ایفا کرد، به استخدام شرکت اوبر درآمد. این خبر امروز به صورت رسمی اعلام شد و سینگال به عنوان معاونت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

آمیت سینگال از مهندسین سابق گوگل که نقش بسزایی در ارتقاء الگوریتم رتبه بندی موتور جستجو ایفا کرد، به استخدام شرکت اوبر درآمد. این خبر امروز به صورت رسمی اعلام شد و سینگال به عنوان معاونت ارشد بخش مهندسی ایفای نقش خواهد کرد.

سینگال مستقیماً با مدیرعامل اوبر یعنی تراویس کالانیک در ارتباط خواهد بود، و در کنار آنتونی لواندوفسکی معاون بخش مهندسی و رئیس بخش ماشین های خودران این کمپانی فعالیت می کند. او قصد دارد پروژه نقشه ها و فروشگاه های اوبر (Maps and Marketplaces) را هدایت کرده و واحد مهندسی خودران این شرکت را توسعه دهد.

گفتنیست سینگال نخستین نیروی زبده و برجسته گوگل نیست که به کمپانی رو به رشد اشتراک گذاری سفر می پیوندد. پیش از او مانیک گوپتا رئیس سابق گوگل مپس و برایان مک کلندون مدیر کل اسبق بخش نقشه برداری گوگل نیز همین مسیر را طی کرده اند.

سینگال در بلاگ شخصی اش اعلام کرد قصد دارد به اوبر در ساخت نقشه ها برای خودروهای هوشمند کمک کند:

برقراری ارتباط بین میلیون ها راننده و مسافر به صورت بلادرنگ، در کنار تعیین مسیرهای بهینه برای خودرو، به اندازه کافی دشوار است. کافیست پیش بینی لحظه ای ترافیک، سوار کردن چندین مسافر و اتخاذ رویکردی اقتصادی برای همه آنها را نیز به وضعیت بغرنج فوق اضافه کنید، تا به یکی از چالش برانگیز ترین مسائل حوزه علوم کامپیوتر برسید، چیزی که برای من با 30 سال فعالیت حرفه ای هم تازگی دارد.

لازم به ذکر است پیوستن سینگال به اوبر در زمانی شکل گرفته که این کمپانی به تازگی 500 میلیون دلار سرمایه را به توسعه نقشه ای کامل و جامع از سرتاسر جهان اختصاص داده است، که گامی اساسی و مهم در جهت ارتقاء ماشین های خودران به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    500 میلیارد دلااااار؟ منظورتون میلیون نبود احیانا آقای مقدسی؟

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۲ بهمن ۱۳۹۵

      ممنون از توجهتون، اصلاح شد.

مطالب پیشنهادی