ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شکایت شرکت هوآوی از لیکو جاسوسی صنعتی
تکنولوژی

هوآوی شرکت LeEco را به سرقت اطلاعات مهندسی خود متهم کرد

تعدادی از مهندسین طراحی محصولات شرکت هوآوی به اتهام جاسوسی توسط پلیس چین بازداشت شده اند. بر اساس این گزارش، شش نفر از مهندسین طراح این شرکت اطلاعاتی حساس از برخی محصولات را به طور مخفیانه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

تعدادی از مهندسین طراحی محصولات شرکت هوآوی به اتهام جاسوسی توسط پلیس چین بازداشت شده اند. بر اساس این گزارش، شش نفر از مهندسین طراح این شرکت اطلاعاتی حساس از برخی محصولات را به طور مخفیانه در اختیار کمپانی رقیب یعنی LeEco قرار داده اند.

در آن سو اما شرکت لیکو هرگونه ارتباط با این مهندسین را انکار می کند و مدعیست که هیچگونه اطلاعاتی را از آنان دریافت نکرده است. هوآوی معتقد است که در خلال این دزدی صنعتی دست کم دو مورد از پتنت های این شرکت در خصوص سیستم آنتن داخلی موبایل ها و ساعت های هوشمند مخصوص کودکان در اختیار لیکو قرار گرفته است.

به احتمال فراوان حل و فصل این موضوع به عهده دادگاه گذاشته شود و قطعاً سومین سازنده بزرگ موبایل دنیا درخواست غرامتی سنگین را مطرح خواهد نمود.

هوآوی توانست در سال گذشته بیش از ۱۴۰ میلیون دستگاه موبایل را به فروش برساند. این شرکت از معدود برندهای تولیدکننده موبایل چینی است که توانسته به صورت رسمی در بازارهای اروپا و آمریکا به فروش تلفن هوشمند بپردازد.

از آن سو اما لیکو کمپانی نوپایی به حساب می آید که تازه از سال ۲۰۱۵ وارد عرصه تولید موبایل هوشمند شده است، اما این کمپانی نیز توانسته مجوزهای لازم برای ورود به بازار آمریکا را به دست بیاورد.

در صورت صحت این موضوع، در روزهای آینده اخبار بیشتری از این پرونده و برگزاری احتمالی دادگاه های مرتبط با آن به منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    دزد که از دزد بزنه شاه دزده

مطالب پیشنهادی