ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و مشخصات سخت افزاری موبایل های جدیدی از هوآوی و آنر

با وجود اینکه هوآوی و آنر همواره در تلاشند خود را به عنوان دو برند مجزا و مستقل نمایش دهند، الگوی معماری و حتی طراحی ظاهری آنها به قدری مشابه با یکدیگر است که نمی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

با وجود اینکه هوآوی و آنر همواره در تلاشند خود را به عنوان دو برند مجزا و مستقل نمایش دهند، الگوی معماری و حتی طراحی ظاهری آنها به قدری مشابه با یکدیگر است که نمی توان تفاوتی متصور شد؛ حتی وقتی نمونه هایی در رگولاتوری TENAA رویت می شود.

طی روز گذشته یک موبایل جدید از هوآوی با نام رمز WAS-100 و یک تلفن هوشمند دیگر از آنر با اسم رمز DUK-TL30 مجوزهای لازم را دریافت کرده که هر دو از جهات مختلف شباهت های زیادی با موبایل های آنر 6X و 8 دارند.

اما به نظر می رسد مدل آنر مشاهده شده در قالب یک پرچمدار و نیرومندتر از موبایل های مشابه ظاهر خواهد شد؛ چرا که مشخصات TENAA نشان می دهد این دیوایس به چیپستی هشت هسته ای (احتمالاً کایرین 960) و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

نمایشگر 5.7 اینچی آن از رزولوشن QHD برخوردار بوده و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، باتری 3900 میلی آمپری و اندروید نوقا سایر مشخصات جالب توجه آنر جدید را شکل می دهند.

موبایل هوآوی مذکور اما سخت افزاری کمی ضعیف تر ارائه می نماید و اطلاعات مندرج در رگولاتوری مورد بحث از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p و دوربین واحد 12 مگاپیکسلی حکایت دارد.

چیپست این دیوایس هم از نوع هشت هسته ای بوده و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می نماید. باتری 2900 میلی آمپری نیز نیروبخش تلفن هوشمند احتمالی چینی ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • salar t
    salar t | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    اصلا مدیونید اگه فکر کنید شبیه آیفون 7 هه!

مطالب پیشنهادی